Kod nie jest mojego autorstwa, użyłem sposobu Goliath'a wyciągnietego z odpowiedzi na pytanie, własnie jak takie coś zrobić.
Zaczynamy:
Chcemy ograniczyc kondycje dla klasy: Snajper oraz Strzelec wyborowy
Szukamy:
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_kon) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else ColorChat(id, GREEN, "Maxymalny ^x01poziom ^x03kondycji ^x01osiagniety");
}
dopisujemy przed if kondycja gracza:
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Snajper") || equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Strzelec Wyborowy"))
limit_kon = Wartosc1;
else limit_kon = Wartosc2;
Gdzie:
Wartosc1 - to maxymalna wartość kondycji dla klas Snajper i Strzelec wyborowy
Wartosc2 - to maxymalna wartość kondycja dla wszystkich innych klas
Jeżeli chcemy aby maksymalna kondycja dla snajpera i strzelca wyborowego wynosiła 150, a dla reszty klas 300, kod powinien wygladać tak:
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Snajper") || equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Strzelec Wyborowy"))
limit_kon = 150;
else limit_kon = 300;
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_kon)
{
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else ColorChat(id, GREEN, "Maxymalny ^x01poziom ^x03kondycji ^x01osiagniety");
}