Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

AutoBH z deathruna dla klasy

CoD Nowy 0x. in bed

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 0x.

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 08.04.2012 21:10

nie bić za kod, zrobiłem tak jak mi zrobiłem bo mi się śpieszyło.

Cześć, wstawiam wam tutaj poradnik jak dodać do swojej klasy bajer AutoBH, ten z generatora nie działał mi poprawnie, mimo próbowania ustawiania wszystkich komend klasa nie nabierała dużej prędkości, a więc pokażę wam jak zrobić coś takiego jak na deathrunie. :)
  • Otwórz *sma swojej klasy.
  • Na początku pod dowolną biblioteką dodaj

#include <engine>
  • Pod ostatnią biblioteką dodaj

#define FL_WATERJUMP (1<<11)
#define FL_ONGROUND (1<<9)
  • Pod
new const wytrzymalosc
  • Dodaj:
new is_bh[33];
  • Do public plugin_init dodaj

	register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")


Tutaj są cvary, każdy raczej się w tym połapie.
  • Do public cod_class_enabled dodaj:

is_bh[id] = true;
  • Do public cod_class_disabled dodaj
	is_bh[id] = false;
  • Na końcu kodu źródłowego klasy dodaj:

public client_PreThink(id) {
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
if(!is_bh[id])
return PLUGIN_HANDLED;
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)

if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE

// Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) //automatyczne skoki
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // trzymajac spacje
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) //animacja skoku
}
return PLUGIN_CONTINUE
}



Mi tam to pomogło, mam nadzieję że może wam też, pozdrawiam - 0x dzix.

#2 0x.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 09.04.2012 09:40

Przykładowa klasa:
Spoiler


#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.04.2012 16:40

nie wiem czemu moderatorzy akceptuja takie tematy : http://amxx.pl/topic...tobh-dla-klasy/
  • +
  • -
  • 0

#4 0x.

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:157
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Brzesko
Offline

Napisano 10.04.2012 16:43

DA FUQ?!
Nie widziałem, bo nie byłem tak daleko na forum, srrrry.

do usunięcia, zgłaszam.

#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 10.04.2012 16:45

opcja "Szukaj"
  • +
  • -
  • 0

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 10.04.2012 16:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, 0x. in bed

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych