Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD Nowy] co w tej klasie jest złe


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 jawol1234

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 08.04.2012 20:05

nie chce się skompilować
za pomoc +


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "[Premium]MentosXXL";
new const opis[] = "ma pompe 1/10 zniej 1/2 kosa pod czas kucania słabo widoczna";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 1;

new ma_klase[33];

public plugin_init() {
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[Premium]MentosXXL] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_XM1014 random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && random_num(1, 2) == 1 ostatnio_prawym[id]);

}

return HAM_IGNORED;
}

#2 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.04.2012 20:17

sprawdz moze to :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "[Premium]MentosXXL";
new const opis[] = "ma pompe 1/10 zniej 1/2 kosa pod czas kucania słabo widoczna";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 1;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[Premium]MentosXXL] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;



if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_XM1014 ,random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_KNIFE && random_num(1, 2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}


#3 jawol1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 08.04.2012 21:12

masz + dnx

a dlaczego gdy kucnę to jestem nadal widoczny a nastawiłem ze powinienem mieć słabą widoczność

#4 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 08.04.2012 21:17

nie wiem.. jak widzisz nic nie zmienialem z tym

#5 jawol1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 08.04.2012 22:06

ja wiem ale moze wiesz w czym bład

#6 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.04.2012 17:52

bo jesteś słabiej widoczny a nie całkowicie jak masz
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);

Zmień na:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);

I będzie dobrze nie widoczny wcale żeby było widać cień to:
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);

Jeżeli ci o to chodzi to proszę ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych