Jestem obecnie na etapie konstruowania systemu sklepu...
Jedna z opcji jaką zaplanowałem jest możliwość kupienia przez zombie Antidotum.
w swoim sklepie mam już wszystko wpisane. bo wybraniu odpowiedniej opcji zombie zamienia się w człowieka na podstawie jednej z funkcji w biohazard.inc
W tym momencie pojawia się pewien problem, z którym nie mogę zbytnio sobie poradzić.
Chciałbym aby po użyciu antidotum i zamianie zm w człowieka, otworzył się menu broni, taki jak otwiera się na początku każdej rundy.
menu broni jest zintegrowane w plik główny biohazard.amxx
Pojawia się problem wywołania funkcji będącej w pliku biohazard.amxx z poziomu pluginu sklep.amxx
Czytałem trochę o funkcjach natywnych niestety orłem z programowania nigdy nie bylem i ciężko mi jest je zrozumieć.
Podejrzewam ze moglo by to na takiej zasadzie działać:
W pliku biohazard.amxx dorobiłbym cos na ksztalt:
native funkcja_natywna(id) { cure_user(id)// funckja z biohazard robiaca z zm humana menu_broni(id); // nazwa tymczasowa, zastapila by ja nazwa istniejacej juz funkcji. } menu_broni(id) { // to by była już standardowa funkcja z biohazardu }
natomiast w moim sklepie w case'ie odpowiedzialnym za zakup antidotum, wywołałbym funkcje natywną w biohazard.amxx ktora by wykonała przemianę i otworzyła menu broni...
pomoże mi to ktoś poskładać tak żeby miało sens i przede wszystkim działało?
pozdrawiam.
ps. proszę mnie nie odnosić do materiału o funkcji natywnej, bo przeczytałem go nie raz i czuje, że potrzebuję łopatologicznego wytłumaczenia na przykładzie związanym z moim problemem.... dziękuję
Użytkownik poloo89 edytował ten post 08.04.2012 17:11