Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka klas oraz perków


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 OTI

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:MSC
Offline

Napisano 07.04.2012 22:07

Witam. Jestem nowy i chciałbym prosić o stworzenie przez was dla mnie kilku klas oraz perków. Oczywiście pojedyncza osoba nie musi robić ich wszystkich ale np. jeden pomocnik wykona kilka a inny resztę. Z góry dziękuję.

Nazwa klasy: Ranger
Bronie: MP5 i wszystkie granaty
Opis: Widzi miny
Statystyki:
Życie 25
Inteligencja 10
Kondycja 50
Wytrzymałość 5


Nazwa klasy: SWAT
Bronie: P228, FiveSeven, Tarcza taktyczna
Opis: Odporny na rakiety, dynamity, miny.
Statystyki:
Życie 10
Inteligencja 0
Kondycja 5
Wytrzymałość 10


Nazwa klasy: Terrorysa
Bronie: AK47 i Glock
Opis: Ma wbudowany "Ogranicznik Rozrzutu"
Statystyki:
Życie 15
Inteligencja 0
Kondycja 10
Wytrzymałość 5


Nazwa klasy: AntyTerroryta
Bronie: M4A1 i USP i 2 Flashe
Opis: Odporny na rakiety, dynamity, miny, "perki 1/x" (np. AWP 1/1 zadaje mu DMG jak strzal z normalnej AWP)
Statystyki:
Życie 15
Inteligencja 0
Kondycja 10
Wytrzymałość 5


Nazwa klasy: Lekarz
Bronie: UMP i FiveSeven
Opis: Może uleczyć 3 osoby na rundę
Statystyki:
Życie 10
Inteligencja 0
Kondycja 0
Wytrzymałość 10


Nazwa klasy: Ninja
Bronie: Deagle
Opis: Niewidoczny w 80% i posiada podwójny skok
Statystyki:
Życie 30
Inteligencja 0
Kondycja 25
Wytrzymałość 0


Nazwa klasy: Generał (PREMIUM) Premium pod flagę T
Bronie: P90, Deagle i HE
Opis: Posiada HE i 100(+int) dmg z niego, oraz Deagle i +25 dmg z niego
Statystyki:
Życie 30
Inteligencja 15
Kondycja 5
Wytrzymałość 10

I perki :)

Nazwa perku: Bezlik Ammo
Opis perku: Nieskończoność amunicji, nie trzeba przeładowywać
Użycie pod klawiszem: brak


Nazwa perku: Papierowe Naboje
Opis perku: + 30 dmg z każdej broni
Użycie pod klawiszem: brak


Nazwa perku: Sekret Szpiega
Opis perku: 1/6 szansy na odrodzenie się na respie wroga
Użycie pod klawiszem: brak

Z góry dziękuję za wykonanie mojej prośby.

Użytkownik OTI edytował ten post 07.04.2012 22:14

  • +
  • -
  • 0

#2 XeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:94
  • Imię:a czy to wazne?
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 08.04.2012 08:11

trzymaj 2 perki

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 OTI

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:MSC
Offline

Napisano 08.04.2012 11:24

Dzięki masz + :D
  • +
  • -
  • 0

#4 XeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:94
  • Imię:a czy to wazne?
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 08.04.2012 11:49

ile na ile z noza ma miec ninja?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Niewidoczny w 80% i posiada podwójny skok";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}



jeśli coś źle to pisz
  • +
  • -
  • 1

#5 OTI

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:MSC
Offline

Napisano 08.04.2012 20:29

Dałem ci plus, ale (nie znam się na tym, ten temat założyłem bo pomagam koledze) z tego co wiem do nowego COD'a każda klasa jest w osobnym pliku, tak samo jak perki jak kolega wyżej podał mi download. Mimo wszystko jeśli mam rację, to moa wina bo nie napisałem, że chodzi mi o nowego COD'a.
  • +
  • -
  • 0

#6 OTI

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:MSC
Offline

Napisano 09.04.2012 13:23

@Refresh, sry za spam.
XeX, Ninja ładnie działa na serwerze dzięki.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych