Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa z samym nożem

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 DawZi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 07.04.2012 13:19

Witam mam pytanie jak stworzyć klasę z samym nożem ?

Pozdrawiam Almer

#2 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 07.04.2012 13:24

(1<<CSW_KNIFE)|(1<<STRI_USER_WEAPON);


zobacz tak

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#3 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 07.04.2012 13:28

Tak :
new const bronie    = 0;
Lub tak :
new const bronie    = (1<<CSW_KNIFE);


#4 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 07.04.2012 14:39

public cod_class_enabled(id)
{
    strip_user_weapons(id)
    give_item(id,"weapon_knife")
}

albo tak.
  • +
  • -
  • 1

#5 DawZi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 07.04.2012 16:20

nie pomogło ale i tak dzięki za próbę pomocy :)

#6 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 07.04.2012 16:24

w moim literowka, zobacz to:

(1<<CSW_KNIFE)|(1<<STRIP_USER_WEAPON);

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 07.04.2012 16:43

strip_user_weapons(id); // wyrzuca bronie

give_item(id, "weapon_knife"); // daje noz

  • +
  • -
  • 0

#8 DawZi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 08.04.2012 18:20

Mam taką prośbę aby ktoś mi w tej klasie ustawił żeby miała ona tylko i wyłącznie nóż

Z góry dziękuję : )

Załączone pliki



#9 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 08.04.2012 18:33


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>

#include <fun>

	   

new const nazwa[]   = "Nozownik";

new const opis[]    = "Ma 3 rakietki i zmniejszona grawitacja ";

new const bronie    = CSW_KNIFE;

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 150;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;

   

new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);



RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");

RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public plugin_precache()

{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)

{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");

while(entRakiety > 0)

{

  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)

   remove_entity(entRakiety);

  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");

}

}

public cod_class_enabled(id)

{



  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);

ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

ma_klase[id] = true;

strip_user_weapons(id)

give_item(id,"weapon_knife");

 

}

public cod_class_disabled(id)

{

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)

{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

{

  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

}

else

{

  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

  {

   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

  }

  else

  {

   if (is_user_alive(id))

   {

    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

    ilosc_rakiet_gracza[id]--;

    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

    new Ent = create_entity("info_target");

    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

    vAngle[0] *= -1.0;

    entity_set_origin(Ent, Origin);

    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

   }

  }

}

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

if(ma_klase[id])

  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);

}



public fwSpawn_Rakiety(id)

{

if(is_user_alive(id))

  ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

}

public DotykRakiety(ent)

{

if (!is_valid_ent(ent))

  return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);



new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();

new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)

{

  new pid = entlist[i];

  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

   continue;

  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

}

remove_entity(ent);

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)

{

if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])

{

  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));

  return HAM_HANDLED;

}

return HAM_IGNORED;

}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)

{

new id = pev(ent, pev_owner);

ostatnio_prawym[id] = 1;

}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)

{

new id = pev(ent, pev_owner);

ostatnio_prawym[id] = 0;

}


  • +
  • -
  • 0

#10 DawZi

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:43
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 08.04.2012 19:53

Coś źle zrobiłeś bo klasa nadal dostaje broń

#11 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 09.04.2012 09:27


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>

#include <fun>



new const nazwa[]   = "Nozownik";

new const opis[]    = "Ma 3 rakietki i zmniejszona grawitacja ";

new const bronie    = CSW_KNIFE;

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 150;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

    

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

    RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");

    RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public plugin_precache()

{

    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

    precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)

{

    new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");

    while(entRakiety > 0)

    {

        if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)

            remove_entity(entRakiety);

        entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");

    }

}

public cod_class_enabled(id)

{

    

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);

    ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

    ma_klase[id] = true;

    

}

public cod_class_disabled(id)

{

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

    ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)

{

    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

    {

        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

    }

    else

    {

        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

        {

            client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

        }

        else

        {

            if (is_user_alive(id))

            {

                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

                ilosc_rakiet_gracza[id]--;

                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

                new Ent = create_entity("info_target");

                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

                vAngle[0] *= -1.0;

                entity_set_origin(Ent, Origin);

                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

            }

        }

    }

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

    if(ma_klase[id])

        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);

}



public fwSpawn_Rakiety(id)

{

    if(is_user_alive(id))

        ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

        

    strip_user_weapons(id)

    give_item(id,"weapon_knife");

    

}

public DotykRakiety(ent)

{

    if (!is_valid_ent(ent))

        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

    

    new Float:fOrigin[3];

    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

    new iOrigin[3];

    for(new i=0;i<3;i++)

        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

    write_byte(TE_EXPLOSION);

    write_coord(iOrigin[0]);

    write_coord(iOrigin[1]);

    write_coord(iOrigin[2]);

    write_short(sprite_blast);

    write_byte(32);

    write_byte(20);

    write_byte(0);

    message_end();

    new entlist[33];

    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

    for (new i=0; i < numfound; i++)

    {

        new pid = entlist[i];

        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

            continue;

        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

    }

    remove_entity(ent);

}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)

{

    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])

    {

        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);

        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));

        return HAM_HANDLED;

    }

    return HAM_IGNORED;

}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)

{

    new id = pev(ent, pev_owner);

    ostatnio_prawym[id] = 1;

}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)

{

    new id = pev(ent, pev_owner);

    ostatnio_prawym[id] = 0;

}

 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych