Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z klasa nie działa 1/1/ knife


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 jawol1234

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 06.04.2012 10:46

i oto sma i nie działa w niej 1/1 z kosy
proszę o poprawienie

Załączone pliki



#2 phoeniX

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:56
  • GG:
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kobylany
Offline

Napisano 06.04.2012 11:37

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "[Premium]Nozownik";
new const opis[] = "1/1 kosa slabo widoczny mala grawitacja";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[Premium]Nozownik] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Sprawdź to.
  • +
  • -
  • 0

#3 jawol1234

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -6
Nowy

  • Postów:135
  • Imię:michał
  • Lokalizacja:Cybinka
Offline

Napisano 06.04.2012 12:18

dnx a zrobił bys 1/2

a takie pytanie w czym był błąd

#4 phoeniX

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:56
  • GG:
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kobylany
Offline

Napisano 07.04.2012 10:51


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "[Premium]Nozownik";
new const opis[] = "1/1 kosa slabo widoczny mala grawitacja";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[Premium]Nozownik] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Ta funkcja w generatorze coś źle działa i dlatego. ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 07.04.2012 10:56


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "[Premium]Nozownik";
new const opis[] = "1/1 kosa slabo widoczny mala grawitacja";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[[Premium]Nozownik] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Ta funkcja w generatorze coś źle działa i dlatego. ;)


Coś tu jest źle ;)

#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 07.04.2012 11:33

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>



new const nazwa[]   = "[Premium]Nozownik";

new const opis[]        = "1/1 kosa slabo widoczny mala grawitacja";

new const bronie        = 0;

new const zdrowie   = 20;

new const kondycja  = 75;

new const inteligencja = 30;

new const wytrzymalosc = 5;



new ma_klase[33];



public plugin_init()

{

        register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");



        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  

        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);



        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

        RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");

        RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");



}



public cod_class_enabled(id)

{

        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

        {

                client_print(id, print_chat, "[[Premium]Nozownik] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

                return COD_STOP;

        }



        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);



        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

        ma_klase[id] = true;



        return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);



        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

        ma_klase[id] = false;



}



public fwSpawn_Grawitacja(id)

{

        if(ma_klase[id])

                entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

        if(!is_user_connected(idattacker))

                return HAM_IGNORED;



        if(!ma_klase[idattacker])

                return HAM_IGNORED;



        if(weapon == CSW_KNIFE &&  && random_num(1,2) == 1)

                damage=float(get_user_health(this))

		

	SetHamParamFloat(4, damage);



        return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych