Klasa na immunitet
nazwa: walka
opis: ma 1/4 z M4A1 i 1/1 z Scout
Inteligencja:0
zdrowie:0
wytrzymałość;0
kondycja:0
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Proszę o klasy walka
Temat rozp.
prezes.
, 05.04.2012 08:52
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.04.2012 08:52
#2
Napisano 05.04.2012 09:57
Masz tu klasę Walka jak coś to poprawię jak coś źle zrobiłem.
Załączone pliki
#3
Napisano 05.04.2012 10:12
nie ma immunitetu
#4
Napisano 05.04.2012 10:14
Co to jest immunitet? Ja myślałem że na flagę: ADMIN_IMMUNITY ;D
#5
Napisano 05.04.2012 10:34
Mu chodzi chyba o flage A bo ona ma immunited
Wydaje mi sie ze jest dobrze
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Walka";
new const opis[] = "Ma 1/4 z M4A1 i 1/1 z Scout.";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
new xxx[33][31];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "21412124412");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
xxx[id][CSW_M4A1] = 4
xxx[id][CSW_SCOUT] = 1
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
xxx[id][CSW_M4A1] = 0
xxx[id][CSW_SCOUT] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (xxx[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,xxx[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
Wydaje mi sie ze jest dobrze
#6
Napisano 05.04.2012 10:46
Tu masz spakowane i poprawione.
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych