Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Nowa Klasa do cod mod starypomóżcie

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 rosomak231

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:7
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 05.04.2012 08:45

Edytuje codmod stary i chce zrobic klase która ma 1/2 szans zabicie z usp ... natychmiastowego zabicia
Co zrobic rzeby tak było proszę o szybką pomoc

#2 lucyfer1995

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Lubsko
Offline

Napisano 05.04.2012 09:28

daj plik Sms zrobie ci i napisz w jakiej klasie

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 05.04.2012 10:12

Dodajesz klase normalnie według wzoru z poradnika a w TakeDamage dodajesz taką linijkę

if(klasa_gracza[idattacker] == NazwaKlasy && random_num(1,2) == 1)
{
damage=float(health);
}


  • +
  • -
  • 0

#4 lucyfer1995

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Lubsko
Offline

Napisano 05.04.2012 10:28

ale on chce z samego usp..

Szukasz:

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)

pod tym dodajesz

if(weapon == CSW_TWOJA_BRON) // twoja bron
{
if((klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA && random(2) == 1)) // klasa bedzie miala 1/2 z danej broni
damage = float(health);
}


#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 05.04.2012 10:34

if(klasa_gracza[idattacker] == NazwaKlasy && weapon == CSW_USP && random_num(1,2) == 1)
{
damage=float(health);
}


  • +
  • -
  • 0

#6 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 05.04.2012 14:04

if(weapon == CSW_USP) // nazwa broni koniecznie z duzych liter
{
if((klasa_gracza[idattacker] == NAZWA_KLASY && random(2) == 1)) // 2 oznacza 1/2 z USP
damage = float(health);
}


to bedzie dobre .

Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#7 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 05.04.2012 14:27

Przecież to jest to samo co ja napisałęm tylko w 2 ifach.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych