Chcialem zrobic limit statystyk dla danych klas. Nie wiedzialem jak sie za to wziąć wiec wyszukiwarka forumowa poszla w ruch. Znalazlem taki temat : http://amxx.pl/topic...wybranej-klasy/
Jest tutaj niby wszystko dobrze opisane tylko ze moj kod rozni sie troche od tego co jest na forum :
}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
limit_int = 500;
limit_zdr = 500;
limit_kon = 500;
limit_wyt = 500;
switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc < limit_int) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety !");
}
case 2:
{
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc < limit_zdr) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety !");
}
case 3:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc < limit_wyt) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety !");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc < limit_kon) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety !");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jak zrobic limit statystyk na takim kodzie ? będę wdzieczny za pomoc.
Pozdrawiam.