Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Limit statystyk dla wybranej klasy, jak zrobic ?

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 JohnOka

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.04.2012 18:36

Witam.
Chcialem zrobic limit statystyk dla danych klas. Nie wiedzialem jak sie za to wziąć wiec wyszukiwarka forumowa poszla w ruch. Znalazlem taki temat : http://amxx.pl/topic...wybranej-klasy/
Jest tutaj niby wszystko dobrze opisane tylko ze moj kod rozni sie troche od tego co jest na forum :

}
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
limit_int = 500;
limit_zdr = 500;
limit_kon = 500;
limit_wyt = 500;

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc < limit_int) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety !");
}
case 2:
{
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc < limit_zdr) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety !");
}
case 3:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc < limit_wyt) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety !");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc < limit_kon) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety !");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Jak zrobic limit statystyk na takim kodzie ? będę wdzieczny za pomoc.

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 04.04.2012 18:45

if (klasa_gracza[id] == twoja klasa)
{
limit_int = 500;
limit_zdr = 500;
limit_kon = 500;
limit_wyt = 500;
}
else if (klasa_gracza[id] == twoja klasa2)
{
limit_int = 800;
limit_zdr = 800;
limit_kon = 800;
limit_wyt = 800;
}
zobacz cos takiego

#3 JohnOka

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.04.2012 19:54

limit_int = 500;
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Assasin [PREMIUM]"))
limit_zdr = -95;
else
limit_zdr = 500;
limit_kon = 500;
if(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Assasin [PREMIUM]"))
limit_wyt = 0;
else
limit_wyt = 500;


Zrobilem cos takiego. Takie pytanie a jesli chcialbym dodac jeszcze jedna klase i dac jej inne staty ta jak to zrobic ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych