Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

klasa nie chce się skomplikować do .amxx


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 prezes.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:166
  • Imię:artur
  • Lokalizacja:kuchary
Offline

Napisano 04.04.2012 09:36

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<3)
new ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Natian_xD";
new const opis[] = "M4A1 1/4, AWP 1/2, HE 1/2.";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 120;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Trikolo");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
{
client_print(id, print_chat, "[Prezes] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+15.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+15.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+5.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 20) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))
{
client_print(id, print_chat, "[Natian_xD] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}

Użytkownik prezes. edytował ten post 04.04.2012 09:38

  • +
  • -
  • 1

#2 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 04.04.2012 09:53

Załączony plik  test.sma   2,57 KB  15 Ilość pobrań
  test.amxx

#3 WiWaldi:*

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:267
  • GG:
  • Imię:Waldemar
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 04.04.2012 11:58

Jeszcze dodam że problem to był Dubel (dałeś 2 razy to samo)

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION))
{
client_print(id, print_chat, "[Natian_xD] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

return COD_CONTINUE;
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych