//(...)
new Float:speeds[] = { 0.0, 5.0, 10.0, 15.0, 25.0 } // jeśli zrobiłeś od "50 do 100" przysiadów, to prędkość zwiększy się o 5 itd.
//od 101 do 200 predkosc wzroscie do +10; od ilosci przysiadow zalezy predkosc (patrz na dole):
//(...)
public CurWeapon(id)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
{
switch(ducks[id])
{
// "case liczba.. liczba" <= jesli zrobiles tyle przysiadow to wzroscie predkosc o: (patrz gora)
case 50 .. 100: fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + speeds[1])
case 101 .. 200: fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + speeds[2])
case 201 .. 300: fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + speeds[3])
case 301 .. 1000: fm_set_user_maxspeed(id, fm_get_user_maxspeed(id) + speeds[4])
default: {}
}
}
}