#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Cien (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Niewidoczny do czasu otrzymania obrazen, 4% na zabicie.";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -30;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new ma_klase[38];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "
amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Damage", "eventDamage_Niewidzialnosc", "b", "2!=0")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
register_event("ResetHUD", "Znowu_jak", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Cien] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventDamage_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public znowu_jak(id)
{
if(ma_klase[38] == true)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 25) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}