Witam,
mam klasy które podmieniają modele dla broni. Wszystko ładnie pieknie jest, do chwili gdy nas ktoś nie zabije. Wtedy model zmienia sie na standardowy. Kombinowałem, ale wykombinować nie mogę ;/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z modelami
Temat rozp. Klakier, 02.04.2012 21:26
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.04.2012 21:26
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
#2
Napisano 02.04.2012 21:27
Z jakiego poradnika korzystałeś ? / Podaj .sma klasy
#3
Napisano 02.04.2012 21:31
Przerobiłem klasę zombieplague na codmod. Sma nie udostepnię, jedyne co mogę dać to public za to odpowiedzialny.
curweapon:
public cod_class_enabled( Player, Item )
{
UTIL_DropPrimary( Player )
// Update
g_iHasGauss[ Player ] = true
cod_give_weapon( Player, CSW_M249)
// Find weapon entity
new iEnt = find_ent_by_owner( NULLENT, g_szClassM249, Player )
// Apply new clip
cs_set_weapon_ammo( iEnt, g_pClip )
// Back pack ammo
cs_set_user_bpammo( Player, CSW_M249, MAXBPAMMO[ 20 ] )
}
curweapon:
public EV_CurWeapon( Player )
{
// Not alive
if( !g_bIsAlive[ Player ] )
return PLUGIN_CONTINUE
// Update
g_iCurrentWeapon[ Player ] = read_data( 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
}
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych