Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z modelami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 02.04.2012 21:26

Witam,

mam klasy które podmieniają modele dla broni. Wszystko ładnie pieknie jest, do chwili gdy nas ktoś nie zabije. Wtedy model zmienia sie na standardowy. Kombinowałem, ale wykombinować nie mogę ;/
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018


#2 Trikolo

    Miszczu

  • Zbanowany

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:348
  • GG:
  • Imię:Trikolo
  • Lokalizacja:Komputer
Offline

Napisano 02.04.2012 21:27

Z jakiego poradnika korzystałeś ? / Podaj .sma klasy

#3 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 391
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 02.04.2012 21:31

Przerobiłem klasę zombieplague na codmod. Sma nie udostepnię, jedyne co mogę dać to public za to odpowiedzialny.

public cod_class_enabled( Player, Item )
{




UTIL_DropPrimary( Player )

// Update
g_iHasGauss[ Player ] = true


cod_give_weapon( Player, CSW_M249)

// Find weapon entity
new iEnt = find_ent_by_owner( NULLENT, g_szClassM249, Player )

// Apply new clip
cs_set_weapon_ammo( iEnt, g_pClip )

// Back pack ammo
cs_set_user_bpammo( Player, CSW_M249, MAXBPAMMO[ 20 ] )

}


curweapon:
public EV_CurWeapon( Player )
{
// Not alive
if( !g_bIsAlive[ Player ] )
return PLUGIN_CONTINUE

// Update
g_iCurrentWeapon[ Player ] = read_data( 2 )

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych