Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Czy mozna zmiejszyc ilosc pkt w int i wytrzymalosc ?

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 SlajD.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.04.2012 19:16

Tak ja kw temacie , czy mozna zmiejszyc ilosc , max pkt w state ? zeby w int max bylo 500 i w wytzrymalosc max 500 ? Jak tak prosil bym o zrobienie tego , daje +

Załączone pliki


Dołączona grafika

#2 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 01.04.2012 19:22

Limit statystyk 500 testuj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 01.04.2012 19:25

1. szukasz public PrzydzielPunkty i PrzydzielPunkty_Handler.
2. I podmieniasz to na dole co masz .
[color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif][size=3]
[/size][/font][/color][color=#282828][size=2]public PrzydzielPunkty(id)[/size][/color]
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
new allkondycja[60];
new allinteligencja[60];
new allwytrzymalosc[60];
new allzdrowie[60];
new kondycjaa[60];
new wytrzymalosca[60];
new zdrowiea[60];
new inteligencjaa[60];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
format(allinteligencja, charsmax(allinteligencja), "Dodaj wszystko w inteligencje");
format(allkondycja, charsmax(allkondycja), "Dodaj wszystko w kondycje");
format(allzdrowie, charsmax(allzdrowie), "Dodaj wszystko w zdrowie");
format(allwytrzymalosc, charsmax(allwytrzymalosc), "Dodaj wszystko w wytrzymalosc");
format(kondycjaa, charsmax(kondycjaa), "Dodaj 10 punktow w kondycje");
format(zdrowiea, charsmax(zdrowiea), "Dodaj 10 punktow w zdrowie");
format(inteligencjaa, charsmax(inteligencjaa), "Dodaj 10 punktow w inteligencje");
format(wytrzymalosca, charsmax(wytrzymalosca), "Dodaj 10 punktow w wytrzymalosc");
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu, inteligencjaa);
menu_additem(menu, zdrowiea);
menu_additem(menu, wytrzymalosca);
menu_additem(menu, kondycjaa);
menu_additem(menu, allinteligencja);
menu_additem(menu, allzdrowie);
menu_additem(menu, allwytrzymalosc);
menu_additem(menu, allkondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
  return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new limit_int, limit_zdr, limit_kon, limit_wyt;
limit_int = limit_poziomu/2; /// tu taj zmieniasz zatartosć np 120
limit_zdr = limit_poziomu/2;  /// tu taj zmieniasz zatartosć np 12
limit_kon = limit_poziomu/2; /// tu taj zmieniasz zatartosć np 12
limit_wyt = limit_poziomu/2; /// tu taj zmieniasz zatartosć np 12

switch(item)
{
  case 0:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
   {
    inteligencja_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


  }
  case 1:
  {
   if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
   {
    zdrowie_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
  }
  case 2:
  {
   if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
   {
    wytrzymalosc_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

  }
  case 3:
  {
   if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
   {
    kondycja_gracza[id]++;
    punkty_gracza[id]--;
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
  }
  case 4:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
   {
    if(punkty_gracza[id] < 10)
    {
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
    }
    else
    {
	 if(inteligencja_gracza[id] + 10 <= limit_int)
	 {
	  inteligencja_gracza[id] += 10;
	  punkty_gracza[id] -= 10;
	 }
	 else
	 {
	  new punktydododania;
	  punktydododania = limit_int - inteligencja_gracza[id];
	  inteligencja_gracza[id] += punktydododania;
	  punkty_gracza[id] -= punktydododania;
	 }
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


  }
  case 5:
  {
   if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
   {
    if(punkty_gracza[id] < 10)
    {
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
    }
    else
    {
	 if(zdrowie_gracza[id] + 10 <= limit_zdr)
	 {
	  zdrowie_gracza[id] += 10;
	  punkty_gracza[id] -= 10;
	 }
	 else
	 {
	  new punktydododania;
	  punktydododania = limit_zdr - zdrowie_gracza[id];
	  zdrowie_gracza[id] += punktydododania;
	  punkty_gracza[id] -= punktydododania;
	 }
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
  }
  case 6:
  {
   if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
   {
    if(punkty_gracza[id] < 10)
    {
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
    }
    else
    {
	 if(wytrzymalosc_gracza[id] + 10 <= limit_wyt)
	 {
	  wytrzymalosc_gracza[id] += 10;
	  punkty_gracza[id] -= 10;
	 }
	 else
	 {
	  new punktydododania;
	  punktydododania = limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id];
	  wytrzymalosc_gracza[id] += punktydododania;
	  punkty_gracza[id] -= punktydododania;
	 }
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

  }
  case 7:
  {
   if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
   {
    if(punkty_gracza[id] < 10)
    {
	 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania");
    }
    else
    {
	 if(kondycja_gracza[id] + 10 <= limit_kon)
	 {
	  kondycja_gracza[id] += 10;
	  punkty_gracza[id] -= 10;
	 }
	 else
	 {
	  new punktydododania;
	  punktydododania = limit_kon - kondycja_gracza[id];
	  kondycja_gracza[id] += punktydododania;
	  punkty_gracza[id] -= punktydododania;
	 }
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
  }
  case 8:
  {
   if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
   {
    if(punkty_gracza[id] > limit_int - inteligencja_gracza[id])
    {
	 punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + inteligencja_gracza[id] - limit_int;
	 inteligencja_gracza[id] = limit_int;
    }
    else
    {
	 inteligencja_gracza[id] = inteligencja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
	 punkty_gracza[id] = 0;
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom inteligencji osiagniety");


  }
  case 9:
  {
   if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdr)
   {
    if(punkty_gracza[id] > limit_zdr - zdrowie_gracza[id])
    {
	 punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + zdrowie_gracza[id] - limit_zdr;
	 zdrowie_gracza[id] = limit_zdr;
    }
    else
    {
	 zdrowie_gracza[id] = zdrowie_gracza[id] + punkty_gracza[id];
	 punkty_gracza[id] = 0;
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zdrowia osiagniety");
  }
  case 10:
  {
   if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wyt)
   {
    if(punkty_gracza[id] > limit_wyt - wytrzymalosc_gracza[id])
    {
	 punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + wytrzymalosc_gracza[id] - limit_wyt;
	 wytrzymalosc_gracza[id] = limit_wyt;
    }
    else
    {
	 wytrzymalosc_gracza[id] = wytrzymalosc_gracza[id] + punkty_gracza[id];
	 punkty_gracza[id] = 0;
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");

  }
  case 11:
  {
   if(kondycja_gracza[id] < limit_kon)
   {
    if(punkty_gracza[id] > limit_kon - kondycja_gracza[id])
    {
	 punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_kon;
	 kondycja_gracza[id] = limit_kon;
    }
    else
    {
	 kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id];
	 punkty_gracza[id] = 0;
    }
   }
   else
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
  }
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
  PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#4 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.04.2012 19:37

Maniek , ale ustawiles 500 tlyko w int i wytrz czy w all ? xD
Dołączona grafika

#5 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 01.04.2012 19:44

w all :)
  • +
  • -
  • 0

#6 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.04.2012 19:48

a ja chcialem tylk ow int i wytrzymalsoc , zrobisz tak ?
Dołączona grafika

#7 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 02.04.2012 13:28

Testuj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#8 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.04.2012 14:12

jest ok :D a w zdrowie zrobil bys max 5000 a w kondycje 2000???
Dołączona grafika

#9 Maniek974

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 352
Wszechpomocny

  • Postów:594
  • Steam:steam
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz.
Offline

Napisano 02.04.2012 17:39

Int i wytrz na 500 zdrowie na 5000 a kondycja na 2000

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#10 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.04.2012 18:38

dzięki ci , :D mozna zamknac
Dołączona grafika

#11 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 02.04.2012 18:44

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych