Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prosba o edycje klasy.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 JohnOka

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.04.2012 13:20

Siemka. Mam taka klase :


"Dostaje +10 expa za fraga, wybucha po smierci zadajac 80dmg(+int), ma 6 nozy ktorymi moze rzucac na odleglosc oraz ma 1/2 szans na zreanimowanie czlonka druzyny"

I chce abyscie przerobili ja tak :

"Dostaje +100 expa za fraga, wybucha po smierci zadajac 70dmg oraz ma 1/2 szans na zreanimowanie czlonka druzyny";

Czyli wieciej expa za fraga/ usuniecie nozy do rzucania / po wybuchu zadaje 70 dmg bez inta reanimowanie pozostaje.

Załączony plik  codclass_EXPer.sma   9,56 KB  57 Ilość pobrań
  codclass_EXPer.amxx
  • +
  • -
  • 0

#2 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 01.04.2012 13:44

/* Plugin wygenerowany przez AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>

#include <fun>

#include <codmod>

#include <colorchat>



#define DMG_BULLET (1<<1)



new bool:ma_klase[33];



new ile_nozy[33];

new blood

new blood2



new const nazwa[] = "EXPer";

new const opis[] = "Dostaje +100 expa za fraga, wybucha po smierci zadajac 70dmg, ma 1/2 szans na zreanimowanie czlonka druzyny";

new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_DEAGLE;

new const zdrowie = 20;

new const kondycja = 22;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 25;



new sprite_blast,

sprite_white;



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "BloodMan");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



register_event("DeathMsg", "Death", "ade");

register_event("DeathMsg", "Zrespij", "ade");

register_event("DeathMsg", "DodajEXP", "ade");



register_cvar("amx_knifegravity_mw2","0.3")

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")

register_touch("throw_knife", "worldspawn", "touchWorld")

register_touch("throw_knife", "func_wall", "touchWorld")

register_touch("throw_knife", "func_wall_toggle", "touchWorld")

}



public plugin_precache()

{

sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

blood = precache_model("sprites/blood.spr")

blood2 = precache_model("sprites/bloodspray.spr")

precache_model("models/w_throw.mdl");

precache_sound("player/headshot1.wav")

precache_sound("player/die1.wav")

}



public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

ColorChat(id, RED, "[General] Nie masz uprawnien, aby korzystac z tej klasy.");

return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

ma_klase[id] = false;



public cod_class_skill_used(id)

pusc_noz(id);



public Nowa_Runda()

{

for(new i = 0;i<33;i++){

ile_nozy[i] = 6;

}

}



public touchWorld(Toucher, Touched)

{

remove_entity(Toucher)

return PLUGIN_HANDLED;

}



public Death()

{

new id = read_data(2);

if(ma_klase[id])

Eksploduj(id);

}



public Eksploduj(id)

{

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];

entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);

iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);

iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);

iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);



message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();



message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );

write_byte( TE_BEAMCYLINDER );

write_coord( iOrigin[0] );

write_coord( iOrigin[1] );

write_coord( iOrigin[2] );

write_coord( iOrigin[0] );

write_coord( iOrigin[1] + 300 );

write_coord( iOrigin[2] + 300 );

write_short( sprite_white );

write_byte( 0 ); // startframe

write_byte( 0 ); // framerate

write_byte( 10 ); // life

write_byte( 10 ); // width

write_byte( 255 ); // noise

write_byte( 255 ); // r, g, b

write_byte( 100 );// r, g, b

write_byte( 100 ); // r, g, b

write_byte( 128 ); // brightness

write_byte( 8 ); // speed

message_end();



new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{

new pid = entlist[i];



if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))

continue;

cod_inflict_damage(id, pid, 70.0, 0.2);

}

return PLUGIN_CONTINUE;

}



public knife_touch(Toucher, Touched){

new kid = entity_get_edict(Toucher, EV_ENT_owner)

new vic = entity_get_edict(Toucher, EV_ENT_enemy)

if(is_user_alive(Touched))

{

new bool:zyje = true;

if(kid == Touched || vic == Touched)

{

return ;

}

if(get_cvar_num("mp_friendlyfire") == 0 && get_user_team(Touched) == get_user_team(kid))

{

return ;

}



new Float:Random_Float[3]

for(new i = 0; i < 3; i++) Random_Float[i] = random_float(-50.0, 50.0)

Punch_View(Touched, Random_Float)



if(get_cvar_num("amx_knifedamage_mw2") >= get_user_health(Touched)){

zyje = false;

}

new origin[3];

get_user_origin(Touched,origin)

origin[2] += 100

if(zyje == true){

if(get_user_team(Touched) == get_user_team(kid))

{

new name[33]

get_user_name(kid,name,32)

client_print(0,print_chat,"%s attacked a teammate",name)

}

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)

write_byte(TE_BLOODSPRITE)

write_coord(origin[0])

write_coord(origin[1])

write_coord(origin[2])

write_short(blood2)

write_short(blood)

write_byte(229)

write_byte(25)

message_end()

set_user_health(Touched,get_user_health(Touched) - get_cvar_num("amx_knifedamage_mw2"));

emit_sound(Touched, CHAN_ITEM, "player/headshot1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

}



else

{

if(get_user_team(Touched) == get_user_team(kid)) {

set_user_frags(kid, get_user_frags(kid) - 1)

client_print(kid,print_center,"You killed a teammate")

}

else {

set_user_frags(kid, get_user_frags(kid) + 1)

}



new gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo")

new gmsgDeathMsg = get_user_msgid("DeathMsg")







message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)

write_byte(TE_BLOODSPRITE)

write_coord(origin[0])

write_coord(origin[1])

write_coord(origin[2])

write_short(blood2)

write_short(blood)

write_byte(229)

write_byte(25)

message_end()



//Zabijam tego co dostal i blokuje wiadomosci

set_msg_block(gmsgDeathMsg,BLOCK_ONCE)

set_msg_block(gmsgScoreInfo,BLOCK_ONCE)

user_kill(Touched,1)



//zmieniam ilosc fragow w tablicy zabojcy

message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)

write_byte(kid)

write_short(get_user_frags(kid))

write_short(get_user_deaths(kid))

write_short(0)

write_short(get_user_team(kid))

message_end()



//zmieniam ilosc zginiec w tablicy ofiary

message_begin(MSG_ALL,gmsgScoreInfo)

write_byte(Touched)

write_short(get_user_frags(Touched))

write_short(get_user_deaths(Touched))

write_short(0)

write_short(get_user_team(Touched))

message_end()



//Pokazuje wiadomosc o zabiciu

message_begin(MSG_ALL,gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)

write_byte(kid)

write_byte(Touched)

write_byte(0)

write_string("knife")

message_end()

emit_sound(Touched, CHAN_ITEM, "player/die1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)

}

//usuwam noz

remove_entity(Toucher)

}

}





public Zrespij()

{

new attacker = read_data(1);



if(!is_user_connected(attacker))

return PLUGIN_CONTINUE;



if(!ma_klase[attacker])

return PLUGIN_CONTINUE;



if(random(2) == 1)

return PLUGIN_CONTINUE;



new id = read_data(2);

new attacker_team = get_user_team(attacker);



if(get_user_team(id) == attacker_team)

return PLUGIN_CONTINUE;



new Players[32], playersCount;



get_players(Players, playersCount, "beh", (attacker_team == 1)? "TERRORIST" : "CT");



if(!playersCount)

return PLUGIN_CONTINUE;



new nick_zreanimowanego[33], nick_reanimujacego[33], zreanimowany = Players[random(playersCount)];



Zresp(zreanimowany);



get_user_name(zreanimowany, nick_zreanimowanego, 32);

get_user_name(attacker, nick_reanimujacego, 32);



ColorChat(zreanimowany, GREEN, "Zostales zreanimowany przez %s.", nick_reanimujacego);

ColorChat(attacker, GREEN, "Zreanimowales %s.", nick_zreanimowanego);



return PLUGIN_CONTINUE;

}



public Zresp(id)

{

set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);

set_pev(id, pev_iuser1, 0);

dllfunc(DLLFunc_Think, id)

}



public DodajEXP(id)

{

new attacker = read_data(1);

if(!is_user_connected(attacker))

return PLUGIN_CONTINUE;



if(!ma_klase[attacker])

return PLUGIN_CONTINUE;



if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))

cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+100);



return PLUGIN_CONTINUE;

}


Użytkownik kolodziej edytował ten post 01.04.2012 13:45

  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika

#3 JohnOka

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.04.2012 14:09

Hmm , ten kod powinien byc taki dlugi ? Wymaga tez modelu w_throw a noza przeciez mialo nie byc.
  • +
  • -
  • 0

#4 JohnOka

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.04.2012 15:42

Sorry ze tak dlugo testowalem. Klasa sie nie kompiluje wywala bledy.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych