Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Pytanie] Funkcja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 nemore

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 03.03.2009 22:56

Witam
Mam takie pytanie bo jestem w trakcie edytowania pluginu pewnego i stanąłem na momencie gdzie chce aby zapisywało w log na jakiej mapie miało miejsce wykonanie np: rzucenie granatu (to tylko przykład ^^) czy za to będzie odpowiadała funkcja get_mapname ? jeżeli tak to mogł bym prosić o wycinek pluginu który np będzie rejestrował zmianę mapy ?
Pozdrawiam ;)
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.03.2009 23:06

pobiera do zmiennej mapname nazwę aktualnej mapy:
new mapname[32]
	get_mapname(mapname, 31)

  • +
  • -
  • 0

#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.03.2009 14:38

Najlepiej zrobić to w ten sposób:
new g_MapName[32];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	get_mapname(g_MapName,31);
}

Potem w każdym miejscu pluginu masz dostęp do nazwy mapy w globalnym stringu g_MapName[]; np:
public plugin_end(){
	log_amx("Koniec mapy: %s",g_MapName);
}

  • +
  • -
  • 0

#4 nemore

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 04.03.2009 17:17

Dzięki wielkie, mam jeszcze jedno pytanie a jak by się miało z logowaniem adresów IP? no wiecie klient wykonuje jakąś czynność i podczas wykonywania tej czynności jest logowanie jego adresu IP a log.
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.03.2009 17:27

IP nie zmienia się w trakcie gry, więc można pobrać je tylko raz.
new g_userIPs[33][16];
public client_putinserver(id){
	get_user_ip(id,g_userIPs[id],15);
}
w g_userIPs[1] jest IP gracza o id=1 itd
  • +
  • -
  • 0

#6 nemore

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:Przeworsk
Offline

Napisano 04.03.2009 18:43

R3X, Dzięki wielkie tak myślałem że get_user_ip będzie za to odpowiedzialne, jeżeli miałbym problem z dokończeniem pluga mógłbym się zgłosić na PW z prośba o mały edit ;)?
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.03.2009 18:53

śmiało
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych