Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 31.03.2012 15:09
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Wieksze dmg broni i 1/1 z awp 1/4 z m4
Temat rozp.
ChadaWGW2
, 31.03.2012 14:53
cod nowy
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.03.2012 14:53
Witam! Chce zrobic klase zeby strzał mial +15 obrazen nie wiem jak i jak zrobic w 1 klasie 1/1 z awp 1/4 z m4 1/1 z noza i 1/2 z usp/glock
#2
Napisano 01.04.2012 11:43
Refresh moze byc napisane tylko 1/1 z awp i 1/4 z m4 tak dla przykladu
#3
Napisano 01.04.2012 11:47
Dodajesz na początku
W plugin_init:
i na koniec
Masz przykład 1/4 z m4
#include <hamsandwich>
W plugin_init:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
i na koniec
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Masz przykład 1/4 z m4
#4
Napisano 01.04.2012 12:02
a jak to bedzie wyglądalo na 2 bronie??
#5
Napisano 02.04.2012 15:26
Ref
#6
Napisano 02.04.2012 15:34
Przykład na 2 bronie:
Wyżej jest 1/4 z m4 i 1/8 z noza
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if((get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,4) == 1) || (get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,8)==1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
Wyżej jest 1/4 z m4 i 1/8 z noza
#7
Napisano 02.04.2012 16:11
dzięki Koxiku +Przykład na 2 bronie:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if((get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,4) == 1) || (get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,8)==1))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
Wyżej jest 1/4 z m4 i 1/8 z noza
do zamkniecia
#8
Napisano 02.04.2012 16:46
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych