Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Stawianie bytów


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1,679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 31.03.2012 13:36

Cześć, chciałbym się dowiedzieć jak stworzyć na mapie x bytów, abym każdy mógł rozpoznać i wykonać zdarzenie po jego dotknięciu. I najważniejsze, aby ten byt spawnował się w losowym miejscu na mapie, ale tak aby nie utworzył się w ścianach.

Pzdr
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6,556
Godlike

  • Postów:11,988
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 31.03.2012 13:46

co do znalezienia pozycji to
http://forums.allied...ead.php?t=49829

wykonać zdarzenie po jego dotknięciu

register_touch do wykrycia i SOLID_TRIGGER dla bytu
  • +
  • -
  • 1

#3 Fili:P

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1,679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Posted 31.03.2012 13:51

FM_Touch też spełni zadanie ?
Dobrym sposobem będzie użycie pętli ? (jeśli znajdziesz dobre miejsce to zakończ pętlę, jeśli nie to szukaj dalej(kolejny obieg pętli))
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2,035
Godlike

  • Postów:5,411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Posted 31.03.2012 17:30

FM_Touch też spełni zadanie ?

Tak, ale w funkcji będziesz musiał dodatkowo sprawdzać nazwę klasy.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users