Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ustawianie grawitacji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 30.03.2012 20:58

Jak zrobić, żeby po rozpoczęciu nowej rundy nie resetowała się grawitacja, którą gracz miał wcześniej.
Ustawianie mam tak
set_user_gravity(id,0.5);

  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 30.03.2012 22:31

Daj mu ją na początku nowej rundy?

I chyba sie nie zmienia, ale nie wiem dokładnie bo zawsze daje w nowej rundzie ;)
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.03.2012 10:41

Spróbuj tak, po spawnie będzie ustawiać grawitację jaką mieliśmy przed śmiercią:

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new Float:g_playerGravity[33];

public plugin_init() {
register_plugin("test", "1.0", "Fili:P")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "ham_preKilled", 0);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_postSpawn", 1);
}
public ham_preKilled(this)
g_playerGravity[this]=get_user_gravity(this);

public ham_postSpawn(this)
set_user_gravity(this, g_playerGravity);

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych