Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jak zwiekszyc dmg broni [aby za 1 hit walil np po 400]

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SlajD.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.03.2012 20:18

Tak jak w temacie , chce aby Saper z P90 walil z 1 hita po 300 obrazen , czyli jak walil normalnie po np 35 to teraaz ma walic po 335 caly czas , i tak samo ze wsparciem , tlyko wsparcie ma bic po 250 wiecej

Załączone pliki


Dołączona grafika

#2 Malinaaa.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:349
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 30.03.2012 22:13

ok pokaze ci jak zrobic zebys mial to 300 dmg :]
1.Pod bibliotekami dopisujesz :
#define DMG_BULLET (1<<1)

2. W plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


3.Dodajesz public :
[/size][/color][/font]
[font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#282828"][size=3]public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NAZWA_BRONI && damagebits & DMG_BULLET)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 300.0, 0.00, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



cod_inflict_damage(idattacker, this, 300.0, 0.00, idinflictor, damagebits);
W tej linijce ustawiasz o ile wiecej ma walic, 300 to o ile walisz od razu, a 0.00 to inteligencja, jesli ustawisz 1.00 to 1 pkt inteligencji = +1 dmg, czyli majac 10 inta i +300 dmg masz +310 dmg, jesli nadal nie kumasz to pisz to ci klase zrobie xD

ok jakby co zrobilem ci te 2 klasy

Załączone pliki


Użytkownik Malinaaa. edytował ten post 30.03.2012 22:09

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika IP: 79.133.193.20:27063


#3 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.03.2012 23:10

rozumiem , dziki leci + mozna zamknac
Dołączona grafika

#4 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.03.2012 00:18

jednak sory , nie mozna zamknac , poniewaz bije po 5 , 6 , 9 xD a nie np po 250
Dołączona grafika

#5 Malinaaa.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:349
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 31.03.2012 14:39

sory juz cio napraawiam, zapomnialem o tym w klasach :]
#define DMG_BULLET (1<<1)
juz naprawiam

sory za wczesnije, zaspany bylem powinno byc juz ok :]

edystuj se nazwy bo juz mi sie nie chialo xD

Załączone pliki


Użytkownik Malinaaa. edytował ten post 31.03.2012 14:39

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika IP: 79.133.193.20:27063


#6 SlajD.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.03.2012 14:56

jakby co naprawilem wsparcie bo nie dalo sie skompilowac , a juz mozna xD , zaraz będę testowal czy dziala
Dołączona grafika

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 01.04.2012 01:15

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych