Załączone pliki
-
codclass_wsparcieogniowe.sma 3,23 KB
26 Ilość pobrań
codclass_wsparcieogniowe.amxx -
codclass_saper.sma 3,1 KB
17 Ilość pobrań
codclass_saper.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 30.03.2012 20:18
Napisano 30.03.2012 22:13
#define DMG_BULLET (1<<1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
[/size][/color][/font] [font="helvetica, arial, sans-serif"][color="#282828"][size=3]public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_NAZWA_BRONI && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 300.0, 0.00, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
cod_inflict_damage(idattacker, this, 300.0, 0.00, idinflictor, damagebits);W tej linijce ustawiasz o ile wiecej ma walic, 300 to o ile walisz od razu, a 0.00 to inteligencja, jesli ustawisz 1.00 to 1 pkt inteligencji = +1 dmg, czyli majac 10 inta i +300 dmg masz +310 dmg, jesli nadal nie kumasz to pisz to ci klase zrobie
Użytkownik Malinaaa. edytował ten post 30.03.2012 22:09
Napisano 31.03.2012 14:39
#define DMG_BULLET (1<<1)juz naprawiam
Użytkownik Malinaaa. edytował ten post 31.03.2012 14:39
Napisano 01.04.2012 01:15
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych