Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [L4D & L4D2] Glare (1.0) [30-Mar-2012]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 494
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 30.03.2012 11:33

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

About:
  • Displays halo and beam on weapons when flashlights are on.
Thanks:
  • alexip121093 - For the idea and testing.
  • disawar1
  • ilyaadminman
  • Herbie_06
CVars:

Saved to l4d_glare.cfg in your left4dead2cfgsourcemod folder.



PHP Code:

// 0=Plugin off, 1=Plugin on.
l4d_glare_allow "1"

// Brightness of the beam.
l4d_glare_bright "150.0"

// The beam color. RGB (red, green, blue) values (0-255).
l4d_glare_color "250 250 200"

// Brightness of the halo (glare).
l4d_glare_halo "0.4"

// Length of the beam.
l4d_glare_length "50"

// Turn on the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = all).
l4d_glare_modes ""

// Turn off the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = none).
l4d_glare_modes_off ""

// Turn on the plugin in these game modes. 0=All, 1=Coop, 2=Survival, 4=Versus, 8=Scavenge. Add numbers together.
l4d_glare_modes_tog ""

// Width of the beam.
l4d_glare_width "10"

// Glare plugin version.
l4d_glare_version

Requirements:
  • This plugin requires the SDKHooks extension.
Installation:
  • Download the .zip and extract the files to their respective folders in your addonssourcemod folder.
Compiling:
  • You will need to put the SDKHooks include into your addonssourcemodscriptinginclude folder.
  • Put the plugin .sp file in your scripting folder and compile!

Attached Files Dołączona grafika Glare.zip (17.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych