Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[forums.alliedmods.net] [L4D & L4D2] Plane Crash (1.0) [30-Mar-2012]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 30.03.2012 11:46

Dołączona grafika

Video thanks to disawar1.

About:
  • The plane spawns where your crosshair is pointing and crashes at a slight angle to your left.
  • You can save one crash per map, your position and horizontal angle affect where the crash is displayed.
  • Set a time trigger with the command sm_crash_time to display a saved crash after round start. sm_crash_time 0 deletes the time trigger.
  • Using the sm_crash menu, a trigger can be saved, sized and positioned. The saved crash will show when survivors walk through this.
  • Can trigger a panic event a set number of seconds after the plane spawns with the cvar l4d_plane_crash_horde.
  • Hurts players if they are hit by debris. Set with the cvar l4d_plane_crash_damage, 0 turns off.
  • Auto-spawn config saved to: addonssourcemoddatal4d_plane_crash.cfg
Admin Commands: (requires "z" flag)



PHP Code:

sm_crash // Displays a menu with options to show/save a crash and triggers.
sm_crash_time // Sets the time after round start to show a saved crash. sm_crash_time 0 removes the time trigger.


CVars:

Saved to l4d_plane_crash.cfg in your left4deadcfgsourcemod folder.



PHP Code:

// 0=Plugin off, 1=Plugin on.
l4d_plane_crash_allow "1"

// 0=Off, Other value will hurt players if they get crushed by some debris.
l4d_plane_crash_damage "20"

// 0=Off, Trigger a panic event this many seconds after the plane spawns.
l4d_plane_crash_horde "24"

// Turn on the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = all).
l4d_plane_crash_modes ""

// Turn off the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = none).
l4d_plane_crash_modes_off ""

// Turn on the plugin in these game modes. 0=All, 1=Coop, 2=Survival, 4=Versus, 8=Scavenge. Add numbers together.
l4d_plane_crash_modes_tog "0"

// 0=Off, Otherwise creates a crash this many seconds after round start (triggers and custom map times override this cvar).
l4d_plane_crash_time "0"

// Plane Crash plugin version.
l4d_plane_crash_version


Changes:


Code: 1.0 (30-Mar-2012)
- Initial Release.
Installation:
  • Click "Get Plugin" and save to your addonssourcemodplugins folder.
  • Optionally download the "l4d_plane_crash.cfg" and save to your addonssourcemoddata folder. This has saved crashes and triggers on some Valve maps.

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (l4d_plane_crash.sp - 44.0 KB) Dołączona grafika l4d_plane_crash.cfg (2.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych