Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Predator usunięcie widzialności nie widzialnych

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 qdr

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Stachu
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 29.03.2012 20:42

Jak w nazwie tematu. Proszę o wskazówki co usunąć z sma. aby klasa ta nie widziała klas nie widzialnych.


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
		register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
  
		cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
		register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
		register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
  
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
  
		msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
		ma_klase[id] = true;
		ResetHUD(id);
		set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
public cod_class_disabled(id)
{
		ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
		if(!is_user_alive(id))
		return;
	  
		if(wykorzystal[id])
		{
		ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
		return;
		}
  
		wykorzystal[id] = true;
  
		set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
		set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
  
		message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
		write_short(CZAS)
		message_end()
}
public wyłącz(id)
{
		if(!is_user_connected(id)) return;
  
		set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
		if(ma_klase[id])
		set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
		wykorzystal[id] = false;
}
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
		if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
		return;
	  
		if(!ma_klase[host])
		return;
	  
		set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
  
		if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
  
		if(!(damagebits & (1<<1)))
		return HAM_IGNORED;
	  
		if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
		return HAM_IGNORED;
	  
		cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}

Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

Użytkownik qdr edytował ten post 29.03.2012 20:43

  • +
  • -
  • 0

#2 Kołodziej

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:522
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 29.03.2012 20:45

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI
new const nazwa[] = "Predator";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ResetHUD(id);
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;

if(wykorzystal[id])
{
ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
return;
}

wykorzystal[id] = true;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);

message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
write_short(CZAS)
message_end()
}
public wyłącz(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;

set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
wykorzystal[id] = false;
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
return HAM_IGNORED;

cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
spróbuj to

Użytkownik kolodziej edytował ten post 29.03.2012 20:47

  • +
  • -
  • 0
CoD Fast Exp 31.186.83.235:27056 Dołączona grafika

CoD 300 Lvl+West 89.231.6.12:27035 Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych