Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

jak zrobic zeby za odznake za krowe bylo +dmg ze wszystkiego?

battlefield2

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Malinaaa.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:349
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 29.03.2012 17:52

jak zrobic zeby za odznake za krowe bylo dodatkowe dmg ze wszystkich broni z nie tylko z krowy?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika IP: 79.133.193.20:27063


#2 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 233
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 02.04.2012 16:17

ten kod odpowiada za dmg z krowy i tu chyba tu się zmienia nie jestem pewien
else if ( supBadgeLevel && inflictor == attacker && get_user_weapon(attacker) == CSW_M249 ) //Support badge, bonus damg
{
//add to 2 m249 damage per level
damage += supBadgeLevel * 2.0;

  • +
  • -
  • 0

#3 ToJaTwojTelefon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 72
Pomocny

  • Postów:87
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Gorlice
Offline

Napisano 02.04.2012 16:28

ten kod odpowiada za dmg z krowy i tu chyba tu się zmienia nie jestem pewien

else if ( supBadgeLevel && inflictor == attacker && get_user_weapon(attacker) == CSW_M249 ) //Support badge, bonus damg
{
//add to 2 m249 damage per level
damage += supBadgeLevel * 2.0;


zamiast tego daj

else if ( supBadgeLevel && inflictor == attacker ) //Support badge, bonus damg
{
//add to 2 m249 damage per level
damage += supBadgeLevel * 2.0;


i przetestuj
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: battlefield2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych