Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Proźba o kilka perków :D


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Latajacy Wibrat

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Edwin
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 29.03.2012 15:47

Witam mam do was proźbę czy będzie ktoś w stanie zrobić mi tekie perki na NEW COD'a takie jak nizej:
Nazwa itemu: Książka kujona
Właściwości itemu:Dodaje 100 inta.

Nazwa itemu: Laczki Zapierdalaczki
Właściwości itemu:Dodaje 100 Kondycji

Nazwa itemu: Big Bob
Właściwości itemu:Dodaje 100 HP

Nazwa itemu: Czołg
Właściwości itemu:Dodaje 100 Wytrzymki

Nazwa itemu: Sprężynowe buty
Właściwości itemu:Auto bh

Nazwa itemu: Nalewka Edka
Właściwości itemu:Dodaje każdej stacie po 40

Nazwa itemu: Zestaw małego terrorysty
Właściwości itemu:Dostajesz AK + 15 dmg,

Nazwa itemu: AliAbda
Właściwości itemu:Dostajesz m4a1 + 15 dmg, Defuse KIt

Nazwa itemu: Skoczek zabójca
Właściwości itemu: 1/2 ze scouta + 2 skoki


Za pomoc bardzo dziękuję z góry
  • +
  • -
  • 0

#2 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 233
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 29.03.2012 16:34

proszę:)


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Czolg";
new const perk_desc[] = "Dostajesz + 100 wytrzymalosci";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+100);
}

public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-100);
}




/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Laczki Zapierdalaczki";
new const perk_desc[] = masz 100 kondycji";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100);
}

public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
}




/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Chinskie Deptacze Ryzu";
new const perk_desc[] = "Masz 25 kondycji, oraz 20 wytrzyalosci";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+20);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+25);
}

public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-20);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-25);
}




/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Nalewka Edka";
new const perk_desc[] = "do kazdej statystyki + 40";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+40);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+40);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+40);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+40);
}

public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)-40);
cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-40);
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-40);
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-40);
}




/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Ksiązka Kujona";
new const perk_desc[] = "+100 do inta";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+100);
}

public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)-100);
}



#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Sprezynowe buty";
new const perk_desc[] = "Sprezynowe buty zostaly wykonane z niczego posiadasz AutoBH";

#define FL_WATERJUMP (1<<11) // popping out of the water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // not moving on the ground

new bool:ma_perk[33]

public plugin_init() {
register_plugin(perk_name, "1.0", "Harsay");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);


}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id]=true
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id]=false
}

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_perk[id])
return PLUGIN_CONTINUE
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
if(!ma_perk[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE

new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)

}
return PLUGIN_CONTINUE
}



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Big Bob";
new const perk_desc[] = "+ 100 hp";


public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id){
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
}

public cod_perk_disabled(id){
cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
}

Użytkownik TheRock edytował ten post 29.03.2012 16:42

  • +
  • -
  • 1

#3 Latajacy Wibrat

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Edwin
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 29.03.2012 16:43

dzięki wielkie + leci :D
  • +
  • -
  • 0

#4 Engi

    [EKSiD] playaz44

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1 071
  • GG:
  • Imię:Seba
  • Lokalizacja:Praga
Offline

Napisano 30.03.2012 02:29

AliAbda

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "AliAbda";
new const perk_desc[] = "Dostajesz m4a1 + 15 dmg, Defuse KIt";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "playaz44");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
give_item(id, "item_thighpack");
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}



Zestaw małego terrorysty

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Zestaw małego terrorysty";
new const perk_desc[] = "Dostajesz AK + 15 dmg";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "playaz44");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0
Użytkowniku! Zanim napiszesz wiadomość wiedz, że:

W odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.

1:0 dla Benia :D
Nie pomagam za darmo na pw.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych