Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Informacje o wytrzymałośći perku.CoD MoD NowY


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Abko'

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:83
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 27.03.2012 18:38

Witam! Mam problem ale dobra przejde do setna sprawy. Wytrzymałość perku piszę cały czas "(0)" a ja chcę ,gdy nie ma perku pisało "(0)" a jak ma się perk pisało "(100)".A o to cały public.

public PokazInformacje(id)
{
            id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

            if(!is_user_connected(id))
            {
                            remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
                            return PLUGIN_CONTINUE;
            }

            if(!is_user_alive(id))
            {
                            new target = pev(id, pev_iuser2);

                            if(!target)
                                            return PLUGIN_CONTINUE;

                            new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
                            new Float:fProcent = 0.0;
                            fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

                            set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
                            ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//

                            return PLUGIN_CONTINUE;
            }
            new hp = get_user_health(id);  


            new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
            new Float:fProcent = 0.0;
            
            set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
             ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Poziom : %i(%0.1f%%)]^n[Zdrowie : %d]^n[Perk I : %s(%i)]^n[Perk II : %s(%i)]^n[Vip: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent, hp, nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], wytrzymalosc_perku[0][id], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]], wytrzymalosc_perku[1][id], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B ? "Tak" : "Nie");
            
            return PLUGIN_CONTINUE;
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych