Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam pluginu (Diablomod 2 Frakcje)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kuxnicki

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.03.2012 17:24

Szukam pluginu diablo mod (2Frakcje)
Opis klas:


BOHATEROWIE



1. Mag
Posiada na start 125 HP.
Posiada Magiczną Latarkę.
Na nożu ładuje Ogniste Kule, które może używać co 15 sekund, wyjœciowo zabierają 65 hp + iloœć inteligencji *2 –
Wbudowana redukcja obrażeń od noża 30%
Dostaje 100 armoru z hełmem na start
Gdy postrzeli z pistoletu spowolnienie wroga i zabiera mu przez 10 sekund po 3 HP co 1 sekundę
2. Druid
Posiada na start 120 HP.
Ma wbudowany exp *2
Posiada 4 lecznicze totemy, które leczą członków drużyny. (1 na 15 sec). (Użycie E)
Totem leczniczy dodaje 15 HP co 3 sec. przez 15 sekund. (leczy i gracza i w pobliżu team mate`ów)
Każde 10 inteligencji dodaje o 2 dodatkowej regeneracji więcej przez totem.
Posiada fiolkę leczniczš, która jednorazowo dodaje mu 80 HP jednak nie może to przekraczać HP bazowego. (Użycie V)
3. Paladyn
Posiada na start 115 HP.
może naładować się Magicznymi Pociskami ( większa szansa na trafienie Head Shoota, max 4 )
Może wykonywać długie skoki tj. long jumpy. Na start posiada 6 skoków każdy następny co 25 pkt. do inteligencji.
Nosi na sobie platynową zbroje która daje mu 1/5 szans na odbicie pocisku.
4. Barbarzyńca
na start ma 110 HP
zabijając wroga dostaje 30 hp, 50 pancerza i odnawia mu się magazynek
może naładować Magiczny Pancerz max 3 (odbijają się pociski)
- 5 od szybkosci
5. Zabójca
Posiada na start 105 HP.
Nie słychać go gdy się porusza.
Ładuje niewidzialnoœć na nożu w miejscu. (5 sekund)
Może postawić 3 miny na rundę, zabierające 40 hp+ ilosc inteligencji
+10 do zwinnosci
6. Nekromanta
Posiada na start 135 HP.
Może ożywiać swoich towarzyszy
Posiada zdolnoœć wysysania energii z wrogów zyskując 40 HP.
Za wskrzeszanie kolegów oraz wsysanie swoich ofiar zyskuje doœwiadczenie.
Ma 1/3 szans na zmartwychwstanie po œmierci z ostatnio posiadaną bronią.
Ma 1/5 szans że przy trafieniu wroga wyssie z niego 10 hp (tzn. on zyska, rywal straci)
7. Ninja
Posiada na start 110 HP.
Jego grawitacja jest 5x większa od normalnej. – czyli tak jak teraz
Na nożu ładuje dodatkową prędkoœć.
Jego niewidzialnoœć redukowana jest do 8 pkt.
Posiada tylko nóż.
Ma przy sobie 10 noży do rzucania.
8. Łowca
Posiada na start 125 HP.
Może postawić pułapki z granatów.
Posiada kuszę.
Ma 12% na krytyczne obrażenia - zadane dmg*2
Dostaje zestaw granatów po naładowaniu.
Z każdej broni ma 12% szansy, że przeciwnik zostawi za sobą œlad.
POTWORY
1. Imp
posiada na start 95 HP
na nożu może się teleportować (co 3 sekundy – PPM nóż)
na nożu ładuje szybkoœć (bez limitu)
przy trafieniu w przeciwnika ma 10% szansy, że przeciwnikowi zmieni sie bron na noz
na nożu porusza się szybciej niż inni
2. Duch
posiada na start 110hp
może użyć przenikania przez œciany na 5 sekund, co 20 sekund (jeżeli utknie = ginie) – użycie na V
widocznoœć zredukowana do 75
redukuje na sobie obrażenia o 10%
ma 8% na trafienie pociskiem ciemnosci
3. Scavenger
posiada na start 130 HP
ma ubranie przeciwnika ( Kameleon )
ma 5% szans na wyssanie pieniędzy rywala - 300
po załadowaniu na nożu (5 sekund) - dostaje 30hp
Dostaje 100 armoru na start
4. Duriel
posiada na start 120 HP
regeneracja życia 5HP co 3 sekundy
Na nożu ładuje korzenie, ktore blokuja ruch rywala, maksymalnie - 3
Na V aktywuje furię, raz na rundę, trwa 8 sekund.
Podczas szarzy regeneruje mu się 65 hp, bardzo szybko się porusza oraz zadaje o 15 obrażeń więcej.
5. Baal
posiada na start 125 HP
ma Magiczny Hak (użycie – V) ograniczenie jedno użycie na 2 sekundy
strzelając z każdej broni ma 15% szansy w przeciwnika, trzęsie mu się ekran
9% że otruje przeciwnika na 5 sekund, co sekundę zabiera 15hp (zielony render, zielone oœlepienie)
odporny na x/x z he i meek stone
6. Mangrel
Posiada na start 120 HP.
Na V uderza piorunami ognia, zabierają 65HP+ ilosc inteligencji, co 20 sekund
Ładowanie na nożu 2 pociski max (lustrzane pociski) czas ładowania 5 sekund – przeciwnik dostaje obrażenia takie jak zadał, odbite od celu, maksymalnie 6 na rundę, 70% na odbicie
4 podskoki w powietrzu
7. Diablo
Posiada na start 135 HP.
Szybsze przeładowanie broni o 50%
Oœlepienie wroga 16%
Dostaje komplet granatów na start
8. Demonolog
Posiada na start 110 HP.
Na V uderza błyskawicami (3 na rundę, co 5 sekund, 50hp+int*2)
po œmierci wybucha w odległoœci 100 od siebie zabierając 40HP w zależnoœci od inta.
posiada niekonczaca sie amunicje w kazdej broni!


Z gory dziekuje ;)
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych