Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd komplikacji pluginu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Badbuls

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Zelów
Offline

Napisano 26.03.2012 16:24

Witam mam takie błędy podczas komplikacji:
mp5.sma(53) : error 017: undefined symbol "cs_set_user_bpammo"
mp5.sma(54) : error 013: no entry point (no public functions)
a plugin wygląda tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
stock const maxClip[] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 1, 50, 0, 0 };
stock const maxAmmo[] = { -1, 52, -1, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 1, 100, 0, 0 };
enum {
		Empty = 0,
		Pistol,
		Primary,
		Grenade,
		Bomb,
		Knife
}
stock const g_weapons[] = {
		Empty,
		Pistol,
		Empty,
		Primary,
		Grenade,
		Primary,
		Bomb,
		Primary, Primary,
		Grenade,
		Pistol, Pistol,
		Primary, Primary, Primary, Primary,
		Pistol, Pistol,
		Primary, Primary, Primary, Primary, Primary, Primary, Primary,
		Grenade,
		Pistol,
		Primary, Primary,
		Knife,
		Primary
}
stock give_weapon(id, weap = 0, ammo = 0) {
		if(!is_user_alive(id))
				return;
		if(weap <= 0 || weap > 30) weap = random_num(1,30);
		if(g_weapons[weap] != Primary && g_weapons[weap] != Primary) {
				give_weapon(id, CSW_MP5NAVY, ammo);
				return;
		}
		new weaponname[32];
		get_weaponname(weap, weaponname, charsmax(weaponname));
		give_item(id, weaponname);
		if(ammo != 0) cs_set_user_bpammo(id, weap, ammo < 0 ? maxAmmo[weap] : ammo);
}
i błędy są w 2 ostatnich linijkach
  • +
  • -
  • 0

#2 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.03.2012 20:50

To jest tylko funkcja która może zostać użyta w pluginie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych