Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

[ROZWIĄZANE] Item Dla danej klasy

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 26.03.2012 13:52

Witam.. mam pewien problem.. otoz z nudow zaczalem sie bawic z modami i takie tam amatorskie pisanie.. pomagam sobie roznymi kodami z modow..lecz nie zawsze sie udaje..i teraz sie zacialem nad :

Item - dla wybranej klasy - oczywiscie losowanie - + nazwa i funkcja..

A dokladniej mnie interesuje cos takiego


public daj_item(id)
{
    new jaki = random_num(1,1);
    switch(jaki)
    {
        case 1:
        {    
                daj_pancerz(id);

        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED

}


public daj_pancerz(id)        
{
    new rodzaj = random_num(1,1);
    switch(rodzaj)
    {
        
        case 1:
        {
            nazwa_pancerza[postac_gracza[id]] = "xxxxx"; <--- xxxx nazwa
       	 skile_pancerza[postac_gracza[id]][id][28] = 1; // <-- dla klasy
       	 skile_pancerza[postac_gracza[id]][id][32] = 20; // dodaje hp
        }
    }
    
    sprawdz_pancerz(id);

    client_print(id,print_chat, "Zdobyles item %s",nazwa_pancerza[postac_gracza[id]])
}

no i w :

public sprawdz_pancerz(id)

Kod ktory daje hp dla klasy jesli mam ten pancerz


Moglby mi ktos zrobic takie cos na probe aby dzialalo bo wlacze juz z tym ale nie wychodzi :(

#2 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 26.03.2012 14:58

a jezeli sie nie da tak. .to moga byc inne propozycje... chodzi mi o to dokladnie:

nazwa_pancerza[postac_gracza[id]] = "xxxxx"; <--- xxxx nazwa
         skile_pancerza[postac_gracza[id]][id][28] = 1; // <-- dla klasy
         skile_pancerza[postac_gracza[id]][id][32] = 20; // dodaje h

Bo nie wiem jak zrobic zeby cos rownalo sie nazwie ;/

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 26.03.2012 15:21

system itemów najłatwiej wyciągnać sobie z coda starego w sumie ogranicza to się tylko do zapisania id trzymanego itemu ewentualnie jeszcze nazwy , wytrzymałości etc.
  • +
  • -
  • 1

#4 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 26.03.2012 15:45

okej sprawdze co da sie zrobic

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 26.03.2012 15:46

niezbyt rozumiem :P Jeśli chcesz aby tam gościu dostawał ileś tam czegoś co jest przypisane dla konkretnej klasy nie rób tego według Nazwy Tylko Liczy. Tak jak jest w Codzie (np starym) każda klasa to inny numer machnięty w enumie. łatwiej Ci będzie zrobić na zasadzie Liczb a nie Stringów.
  • +
  • -
  • 1

#6 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 31.03.2012 02:09

// do zamkniecia

#7 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 01.04.2012 01:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych