#define ADMIN_A ADMIN_MENU
#define ADMIN_B ADMIN_KICK
Zdefiniowane ADMIN_A oraz ADMIN_B
Teraz do sklepu COD dodaję, że jeśli zakupi X pozycję, doda mu flagę ADMIN_MENU
case 1:
{
new koszt = 1;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
{
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
set_user_flags( index,ADMIN_MENU,0 )
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 ADMIN_A");
}
}
Jeśli coś tutaj źle, piszcie
Teraz do drugiej opcji do sklepu dodaję możliwość zakupienia ADMIN_B. Zrobię to tak samo jak powyżej, tylko chciałbym, aby dodatkowo Usunęło ADMIN_A graczu który zakupi ADMIN_B. Da się takie coś zrobić?
@EDIT zapomniałem o remove_flags
Prosiłbym o sprawdzenie tego
case 1:
{
new koszt = 1;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
{
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
set_user_flags( index,ADMIN_B,0 )
if(get_user_flags(id) & ADMIN_A)
{
remove_user_flags( index,ADMIN_A,id=0 )
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 ADMIN_A");
}
}
Sprawdźcie mi to
Użytkownik Chmielik edytował ten post 25.03.2012 18:51