Plugin ma za zadanie pobrać odpowiednie dane i zapisać je po rozłączeniu gracza do bazy danych.
Tworzę zmienne na początku pluginu:
static data_wszedl[11]; new godzina_wszedl[9]; static data_wyszedl[11]; new godzina_wyszedl[9]; new nick[32]; new steamid[50]; new ip[16]; new mapa[50];
Ustawiam zmiennym wartość:
public client_authorized (id) { get_time("%Y.%m.%d", data_wszedl, 10) get_time("%H:%M:%S", godzina_wszedl, 8) }
Ustawiam zmiennym wartość i zapisuje do bazy danych:
public client_disconnect(id) { get_user_name(id, nick,31) get_user_authid(id, steamid,49) get_user_ip(id, ip, 15, 1) get_mapname(mapa, 49) get_time("%Y.%m.%d", data_wyszedl, 10) get_time("%H:%M:%S", godzina_wyszedl, 8) new query[1001] format(query,1000,"INSERT into Tabela_Jakas (nick,steamid,ip,data_wejscie,czas_wejscie,data_wyjscie,czas_wyjscie,mapa) values ('%s','%s','%s','%s','%s','%s','%s','%s')",nick,steamid,ip,data_wszedl,godzina_wszedl,data_wyszedl,godzina_wyszedl,mapa) SQL_ThreadQuery(g_SqlX,"QueryHandle",query) }
Tylko, że jakoś dziwnie to robi, bo pobiera dane dla tego samego gracza i zapisuje tyle razy ile wychodzi osób z serwera.
Po zmianie mapy, gdy gracze są rozłączani, to w bazie danych mam wpis tylko o jednym graczu * ilość graczy na serwerze,
Użytkownik tomi93 edytował ten post 24.03.2012 23:48