Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o kilka klas (cod mod nowy)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fifa12

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:dolnośląskie
Offline

Napisano 24.03.2012 16:54

Elektryk:
20 hp
10 int
10 wyt
20 kon
M4, MP5, z MP5 1/8 zabicia, piorun dzięki któremu zadaje 80dmg (+int), wszystkie granaty




Niewidka
20 hp
0 int
0 wyt
300 kon
Dostaje tylko nóż, z którego ma 1/10 na zabicie, w ogóle go nie widac tylko cień jest pod nim




Zwiadowca
30 hp
20 int
0 wyt
10 kon
Dostaje scouta z którego ma 1/3 na zabicie five-seven z którego ma 1/3 na zabicie i ma wszystkie granaty



Kosa
10 hp
10 int
10 wyt
10 kon
Dostaje m4 galila uzi z każdej ma 1/8 na zabicie





Liniowiec
10 hp
10 int
10 wyt
10 kon
dostaje MP5 i tmp z tmp ma 1/6 na zabicie ma line




Każda klasa musi miec jeszcze defuser

#2 Fifa12

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:dolnośląskie
Offline

Napisano 24.03.2012 17:00

Mam swój przez hamachi

#3 Kronzu

    Jestem Koks'em i tyle :D

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.03.2012 17:10

Niewidka:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Niewidka";
new const opis[] = "Dostaje tylko noz, z ktorego ma 1/10 na zabicie, w ogole go nie widac tylko cien jest pod nim";
new const bronie = (1<<CSW_KNIFE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 300;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && random_num(1,10) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Kosa:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Kosa";
new const opis[] = "Dostaje m4 galila uzi z każdej ma 1/8 na zabicie";
new const bronie = (1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,8) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && random_num(1,8) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_UMP45 && random_num(1,8) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Zwiadowca:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Dostaje scouta z którego ma 1/3 na zabicie five-seven z którego ma 1/3 na zabicie i ma wszystkie granaty";
new const bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_FIVESEVEN && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}


Nie wiem czy chodzi to na natychmiastowe zabicie sprawdź pierwszy raz to robię ;)

Użytkownik 21412124412 edytował ten post 24.03.2012 17:15


#4 Fifa12

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:dolnośląskie
Offline

Napisano 24.03.2012 17:19

nie działają

#5 Dragon1020

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.07.2012 20:31

ty nie działasz
Zmien sobie żebyś miał zamiast 3 to 1 i sprawdz czy działa bo 1/3 to nie znaczy że od razu 1 strzałem zabija
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych