Skazaniec
Opis : Ma M4A1 i widzi niewidzialnych
Notatki Snajpy
Opis : Dostajesz Scouta 1/1
Naboje z Metalu
Opis : Masz większe dmg +14 (liczone razy 0.12)
Moc Amadeusza
Opis 25 - 55 większe dmg
Za wszystko daje 7 plusów
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o perki i klasę do Nowego Coda
Temat rozp.
Mr.Kasta
, 24.03.2012 13:03
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.03.2012 13:03
#2
Napisano 25.03.2012 10:34
proszę Notatki snajpy
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Notatki Snajpy";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie ze SCOUT'a";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "TheRock");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#3
Napisano 25.03.2012 10:44
Dobre a mógłbyś zamienić dla mnie to na awp
?
?
#4
Napisano 25.03.2012 11:32
proszę
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Notatki Snajpy";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z AWP";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "TheRock");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#5
Napisano 25.03.2012 14:41
skazaniec
Załączone pliki
#6
Napisano 25.03.2012 17:25
Dziekuje Rock Up masz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych