Siemka mam pytanie jak zrobic Ta blyskawice zeby leciala z Nieba do przeciwnika a nie od nas?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Blyskawica z Nieba
Temat rozp.
Koniarek
, 24.03.2012 12:35
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24.03.2012 12:35
#3
Napisano 24.03.2012 16:01
Tyle to wiem tylko ze mi cos niedziala
#4
Napisano 25.03.2012 14:10
@REF
#5
Napisano 25.03.2012 16:53
To :
Zamień na :
Następnie przed :
Dodaj :
Na koniec to :
Zamień na :
Oczywiście numerki ustaw jak tam sobie chcesz. Gwarancji czy działa nie daję, pisałem na szybko wiec w razie czego pisz tutaj.
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
Zamień na :
public Create_TE_BEAM(start[3], end[3],startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, spid,sprite){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMPOINTS )
write_coord( start[0] )
write_coord( start[1] )
write_coord( start[2] )
write_coord( end[0] )
write_coord( end[1] )
write_coord( end[2] )
write_short( sprite ) // model
write_byte( startFrame ) // start frame
write_byte( frameRate ) // framerate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // width
write_byte( noise ) // noise
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // speed
message_end()
}
Następnie przed :
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
Dodaj :
new gdzie[3];
get_user_origin(id, gdzie, 3)
new origin[3];
get_user_origin(ofiara, origin);
origin[2]+=800;
gdzie[2]-=60
Na koniec to :
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
Zamień na :
Create_TE_BEAM( gdzie, origin, 0, 10, 3, 150, 5, 200, 200, 200, 200, 200, sprite);
Oczywiście numerki ustaw jak tam sobie chcesz. Gwarancji czy działa nie daję, pisałem na szybko wiec w razie czego pisz tutaj.
#6
Napisano 04.04.2012 19:39
Nie działa TZN w ogóle ta Błyskawica nie leci (:
#7
Napisano 05.04.2012 14:28
Działa nie tak jak chciałem ale działa dzięki +
#8
Napisano 05.04.2012 19:34
A dało by rade zrobić żeby ta błyskawica nie leciała przez całe ciało tylko sie pokazała nad przeciwnika głową?
#9
Napisano 05.04.2012 21:05
To:
Zamień na:
Na oko powinno działać. Jak dalej będzie nachodzić na głowę to zwiększaj cyfrę.
gdzie[2]-=60
Zamień na:
gdzie[2]+=10
Na oko powinno działać. Jak dalej będzie nachodzić na głowę to zwiększaj cyfrę.
#10
Napisano 10.04.2012 20:15
Dobra THX + i ostatnie pytanie:
Mam taki kod i caly czas pisze Musisz poczekac 7 a nie 7,6,5,4,3,2,1
public cmdBlyskawica(id){
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
poprzednia_blyskawica[id] = floatround(halflife_time())
new czas = 7 //-player_intelligence[id]/50
if (halflife_time()-poprzednia_blyskawica[id] <= czas)
{
client_print(id,print_center,"Musisz poczekac %i",czas)
return PLUGIN_CONTINUE
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(is_user_alive(ofiara)){
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0+player_intelligence[id]);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Mam taki kod i caly czas pisze Musisz poczekac 7 a nie 7,6,5,4,3,2,1
#11
Napisano 03.06.2012 21:49
@REF
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych