w plugin_init
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
a to gdzie chcesz:
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("\wSklep", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "\wMala mikstura expa [\rDodaje x expa\w] Koszt: \y10 Monet");
menu_additem(menu, "\wSrednia miksturka expa [\rDodaje x expa\w] Koszt: \y10 Monet");
menu_additem(menu, "\wDuza miksturka Expa [\rDodaje x expa\w] Koszt: \y10 Monet");
menu_additem(menu, "\wLosowy perk [\rDostajesz losowy perk\w] Koszt: \y10 Monet");
menu_additem(menu, "\wJunior VIP [\r2x wiekszy exp\w] Koszt: \y10 Monet");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 10;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Czlowieku, Potrzebujesz^x03 Monet");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(monety_gracza[id]>koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Kupiles: Mala mikstura expa");
doswiadczenie_gracza[id] += 20;
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
case 1:
{
new koszt = 10;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Czlowieku, Potrzebujesz^x03 Monet");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(monety_gracza[id]>koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Kupiles: Srednia mikstura expa");
doswiadczenie_gracza[id] += 50;
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
case 2:
{
new koszt = 10;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Czlowieku, Potrzebujesz^x03 Monet");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(monety_gracza[id]>koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Kupiles: Duza mikstura expa");
doswiadczenie_gracza[id] += 100;
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
case 3:
{
new koszt = 10;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Czlowieku, Potrzebujesz^x03 Monet");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(monety_gracza[id]>koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Kupiles: Losowy Perk");
DajPrzedmiot(id,item);
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
}
}
case 4:
{
new koszt = 10;
if (monety_gracza[id]<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Czlowieku, Potrzebujesz^x03 Monet");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else if(monety_gracza[id]>koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"^x01[^x04 Shop^x01] Kupiles: Exp x2");
doswiadczenia_za_zabojstwo *= 2;
doswiadczenie_za_bombe *= 2;
monety_gracza[id] -= koszt;
doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Tylko ze nie powiedziales czy ma byc jakies ograniczenie co do kupna ile na runde wiec nie robilem
a z tym vipem to tez nie wiem dokladnie czy to moze kupic zwykly gracz czy tylko
vip .. wiec zrobilem ze kazdy moze
Użytkownik pfk92 edytował ten post 22.03.2012 22:45