#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
new gVault;
new exp_za_killa;
new lvl_gracza[33] = 1;
new exp_gracza[33]
new SyncHudObj;
new SyncHudObj2;
new SyncHudObj3;
new const exp_lvl[] = {
0,500,1000,1500,2000,2500,3000,3500,4000,4500,5000,6000,7000,8000,9000,10000,11000,12000,14000,15000,
18000,20000,22000,25000,30000,35000,40000,45000,50000,55000,60000,70000,80000,90000,100000,120000,
140000,160000,180000,200000,250000,300000,350000,400000,500000,600000,700000,800000,900000,1000000,1500000
}
public plugin_init()
{
gVault = nvault_open("lvlmod");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_cvar("kill_exp", "100");
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj();
exp_za_killa = get_cvar_num("kill_exp");
}
public client_connect(id)
{
lvl_gracza[id] = 0;
exp_gracza[id] = 0;
set_task(3.0, "Info", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
Wczytajexp(id)
}
public client_disconnect(id)
{
Zapiszexp(id)
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
{
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", exp_za_killa);
exp_gracza[attacker] += exp_za_killa;
}
Sprawdzlvl(attacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Sprawdzlvl(id)
{
if(lvl_gracza[id] < 50)
{
while(exp_gracza[id] >= exp_lvl[lvl_gracza[id]])
{
lvl_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Zdobyles Kolejny LeveL");
}
}
Zapiszexp(id);
}
public Info(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "Info", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.76, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[ Hard Knife ]^n[LeveL : %i]^n[Exp : %i / %i ]", lvl_gracza[id],exp_gracza[id],exp_lvl[lvl_gracza[id]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
public Zapiszexp(id)
{
new name[31];
get_user_name(id, name, 31);
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-exp", name);
format(vaultdata, 255, "%i#%i#", lvl_gracza[id], exp_gracza[id]);
nvault_set(gVault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytajexp(id)
{
new name[31];
get_user_name(id,name,31);
new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-exp", name);
format(vaultdata, 255, "%i#%i#", lvl_gracza[id], exp_gracza[id]);
nvault_get(gVault, vaultkey, vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new lvl[32], exp[32];
parse(vaultdata, lvl, 31, exp, 31);
lvl_gracza[id] = str_to_num(lvl);
exp_gracza[id] = str_to_num(exp);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 21.03.2012 16:49
Proszę o przerobienie tego pluignu,tak aby znajdował się w górnym prawym rogu i napisy na czerwono.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT , 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili , 06.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla , 01.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez , 22.01.2021 modyfikacja |
|
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._ , 11.01.2021 modyfikacja |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych