Gdy komplikowałem perk wyskoczylo 5 błedów proszę powiedziec co było zle i od razu skomplikowac
Korzystalem z tego http://amxx.pl/topic...perk-na-szybko/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 20.03.2012 17:37
Napisano 20.03.2012 17:54
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
Napisano 20.03.2012 21:06
Napisano 23.03.2012 13:50
Napisano 23.03.2012 14:14
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const perk_name[] = "Koxmen";
new const perk_desc[] = "Jestes Koxem";
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 90;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public cod_perk_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 90;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_perk[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Napisano 23.03.2012 14:26
Napisano 23.03.2012 14:39
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 100;
ma_perk[id];zle
new bool:ma_perk[33];dobrze
public cod_perk_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 90; give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_perk[id]; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id]; = false; }
public cod_perk_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 90; give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; }
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 ) return HAM_IGNORED;
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_perk[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 1) != 1 ) return HAM_IGNORED;
Napisano 23.03.2012 14:44
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 23.03.2012 14:46
Napisano 23.03.2012 14:56
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
new const perk_name[] = "Niewidka";
new const perk_desc[] = "Jestes niewidzialny";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
ma_perk[id] = false;
}
public cod_perk_used(id)
{
if (is_user_alive(id))
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
cod_get_user_health(id,5);
}
}
Napisano 23.03.2012 15:07
Napisano 23.03.2012 15:20
Użytkownik pfk92 edytował ten post 23.03.2012 15:21
Napisano 23.03.2012 15:31
Napisano 23.03.2012 16:53
Użytkownik BloodMan edytował ten post 23.03.2012 17:02
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
Napisano 23.03.2012 17:05
Użytkownik ChadaWGW2 edytował ten post 23.03.2012 17:07
Napisano 23.03.2012 17:10
i co z tego?... Większości rzeczy od niego sąWidze ze Perk sciagniety od Qtm Peyote
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
Napisano 23.03.2012 17:16
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych