Potrzebuję dobrze działającego pluginu do wyrównywania teamów podczas gry. Testowałem już z 5 różnych i albo są zwalone albo nie umiem ustawić cfg
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Team balancer
Temat rozp. grankee, 28.02.2009 15:30
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28.02.2009 15:30
#2
Napisano 28.02.2009 15:31
PTB
#3
Napisano 28.02.2009 15:31
Także przyłączam się do prośby
U mnie zazwyczaj jest tak, że osoby nie mogą się dołączyć.. ;>
U mnie zazwyczaj jest tak, że osoby nie mogą się dołączyć.. ;>
#5
Napisano 28.02.2009 15:49
możesz dać swój ptb.cfg?
#6 Gość__*
Napisano 28.02.2009 15:51
Masz:
// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie. mp_autoteambalance 0 mp_limitteams 0 // Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie. // Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD ptb_saychat 1 // Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny" // 1 = domyslny ptb_transfer_type 1 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni ptb_switch_immunity 0 // Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca ptb_limitjoin_immunity 0 // Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C ) ptb_immunity_level "c" // Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON) ptb_access_level "l" // Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1 ptb_show_in_hlsw 1 // team selection control amx_ptb limitjoin on // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny amx_ptb limitafter 0 // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb limitmin 0 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn amx_ptb maxsize 11 // maksymalna wielkosc druzyny amx_ptb maxdiff 2 // maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie amx_ptb autorounds 3 // number of first rounds into match, which allow autojoin only amx_ptb wtjauto 3 // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony amx_ptb wtjkick 5 // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony amx_ptb kick off // licznik wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off) amx_ptb savewtj off // zapisuj wtj do pliku wtj.log // team balancing actions amx_ptb switch on // przerzuc/transferuj graczy amx_ptb switchafter 3 // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchmin 5 // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie amx_ptb switchfreq 1 // relative next possible switch round amx_ptb playerfreq 7 // relative next possible switch round for player amx_ptb forceswitch 0 // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne amx_ptb deadonly off // transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD // wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych) amx_ptb tellwtj off // informuj o probach WTJ amx_ptb announce off // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy amx_ptb sayok off // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK amx_ptb typesay off // uzywaj wiadomosci HUD // team strength limits amx_ptb maxstreak 3 // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza amx_ptb maxscore 2 // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry amx_ptb minrating 1.5 // minimalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb maxrating 2.0 // maxymalny, istotny wskaznik druzyny amx_ptb superrating 3.0 // super critical team rating amx_ptb maxincidents 50 // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN amx_ptb scaledown 2 // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached
#7
Napisano 01.03.2009 11:01
no i kupa, żadnych akcji, nic
#8 Gość__*
Napisano 01.03.2009 12:03
Mi działa poprawnie ..no i kupa, żadnych akcji, nic
Masz *.amxx w załączniku.
Załączone pliki
#9
Napisano 01.03.2009 15:32
grrrr i dalej nie działa...nie mam już pomysłów
#11
Napisano 01.03.2009 17:54
to samo dalej
[ Dodano: 04-03-2009, 09:30 ]
Może wyda wam się to śmieszne, ale na zasadzie podmian doszedłem do wniosku, że przyczyną niedziałania PTB był server.cfg, a dokładnie różnica w poniższych ustawieniach.
Generalnie nie będę tu podawał obu server.cfg, a jedynie wyselekcjonuje z nich różnice:
działający:
niedziałający:
Nie wspominam tu o takich pierdołach jak autoteambalance czy limitteams, bop PTB i tak to ustawia sobie, nie pisałem też o czasie trwania rundy, mapy, czy freezetime, bo to bez znaczenia.
Zastanawia mnie teraz czego to wina, nie miałem już możliwości sprawdzić.
[ Dodano: 04-03-2009, 09:30 ]
Może wyda wam się to śmieszne, ale na zasadzie podmian doszedłem do wniosku, że przyczyną niedziałania PTB był server.cfg, a dokładnie różnica w poniższych ustawieniach.
Generalnie nie będę tu podawał obu server.cfg, a jedynie wyselekcjonuje z nich różnice:
działający:
mp_logdetail 1 // poziom logow,0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga) mp_logecho 0 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane mp_logfile 0 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logbans 0 // loguj dawanie banow,1 - tak (standard), 0 - nie sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logrelay 0 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie mp_decals 5 sv_timeout 50 // czas w sekundach, ?esli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze) sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
niedziałający:
amx_debugace_pre 1 // poprawia jakosc debugowanych plikow//- //Ja pierwszy raz słyszę o czymś takim, ale nie ja server.cfg pisałem... mp_logdetail 3 // poziom logow,0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga) mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logbans 1 // loguj dawanie banow,1 - tak (standard), 0 - nie sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie mp_log 1 mp_decals 20 sv_timeout 180 // czas w sekundach, ?esli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze) sv_spectatormaxspeed 1500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
Nie wspominam tu o takich pierdołach jak autoteambalance czy limitteams, bop PTB i tak to ustawia sobie, nie pisałem też o czasie trwania rundy, mapy, czy freezetime, bo to bez znaczenia.
Zastanawia mnie teraz czego to wina, nie miałem już możliwości sprawdzić.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych