Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam DIABLOMODA (3 Frakcje)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kuxnicki

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 18.03.2012 21:51

Szukam diablo moda z 3 frakcjami
a ) Bohaterowie :
  • Mag,
  • Druid,
  • Paladyn,
  • Barbarzyńca,
  • Zabójca,
  • Nekromanta,
  • Ninja,
  • Łowca
b ) Potwory :
  • Imp,
  • Duch,
  • Scavenger,
  • Duriel,
  • Baal,
  • Mangrel,
  • Diablo,
  • Demonolog
c ) Demony (Premium) :
  • Zniewolony,
  • Lilith,
  • Amon,
  • Nihlathak
Itemy :
  • Buty Amona,
  • Tarcza Druida,
  • Trujące Pociski,
  • Tarcza Pecha,
  • Duża Torba,
  • Egida Barbarzyńcy,
  • Lustrzana Zbroja,
  • Buty Paladyna,
  • Totem Złodzieja,
  • Piekielne Skrzydła,
  • Mały Ekwipunek,
  • Podręczny Ekwipunek,
  • Totem Zamrażający,
  • Pierścień Druida
INFORMACJE O KLASACH


BOHATEROWIE



1. Mag

Posiada na start 125 HP.
Posiada Magiczną Latarkę.
Na nożu ładuje Ogniste Kule, które może używać co 15 sekund, wyjœciowo zabierają 65 hp + iloœć inteligencji *2 –
Wbudowana redukcja obrażeń od noża 30%
Dostaje 100 armoru z hełmem na start
Gdy postrzeli z pistoletu spowolnienie wroga i zabiera mu przez 10 sekund po 3 HP co 1 sekundę

(MAX STATYSTYKI)
Inteligencja - 120
Sila - 90
Zrecznosc - 50
Zwinnosc - 80
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 70
Zaradnosc - 50
Witalnosc - 80



2. Druid

Posiada na start 120 HP.
Ma wbudowany exp *2
Posiada 4 lecznicze totemy, które leczą członków drużyny. (1 na 15 sec). (Użycie E)
Totem leczniczy dodaje 15 HP co 3 sec. przez 15 sekund. (leczy i gracza i w pobliżu team mate`ów)
Każde 10 inteligencji dodaje o 2 dodatkowej regeneracji więcej przez totem.
Posiada fiolkę leczniczš, która jednorazowo dodaje mu 80 HP jednak nie może to przekraczać HP bazowego. (Użycie V)


Inteligencja - 100
Sila - 90
Zrecznosc - 70
Zwinnosc - 50
Grawitacja - 80
Zaradnosc - 65
Niewidzialnosc - 55
Witalnosc - 100



3. Paladyn

Posiada na start 115 HP.
może naładować się Magicznymi Pociskami ( większa szansa na trafienie Head Shoota, max 4 )
Może wykonywać długie skoki tj. long jumpy. Na start posiada 6 skoków każdy następny co 25 pkt. do inteligencji.
Nosi na sobie platynową zbroje która daje mu 1/5 szans na odbicie pocisku.


Inteligencja - 100
Sila - 100
Zrecznosc - 80
Zwinnosc - 90
Grawitacja - 40
Niewidzialnosc - 30
Zaradnosc - 70
Witalnosc - 90



4. Barbarzyńca

na start ma 110 HP
zabijając wroga dostaje 30 hp, 50 pancerza i odnawia mu się magazynek
może naładować Magiczny Pancerz max 3 (odbijają się pociski)
- 5 od szybkosci


Inteligencja - 70
Sila - 95
Zrecznosc - 100
Zwinnosc - 45
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 55
Zaradnosc - 95
Witalnosc - 80



5. Zabójca

Posiada na start 105 HP.
Nie słychać go gdy się porusza.
Ładuje niewidzialnoœć na nożu w miejscu. (5 sekund)
Może postawić 3 miny na rundę, zabierające 40 hp+ ilosc inteligencji
+10 do zwinnosci


Inteligencja - 115
Sila - 90
Zrecznosc - 45
Zwinnosc - 120
Grawitacja - 55
Niewidzialnosc - 55
Zaradnosc - 40
Witalnosc - 80



6. Nekromanta

Posiada na start 135 HP.
Może ożywiać swoich towarzyszy
Posiada zdolnoœć wysysania energii z wrogów zyskując 40 HP.
Za wskrzeszanie kolegów oraz wsysanie swoich ofiar zyskuje doœwiadczenie.
Ma 1/3 szans na zmartwychwstanie po œmierci z ostatnio posiadaną bronią.
Ma 1/5 szans że przy trafieniu wroga wyssie z niego 10 hp (tzn. on zyska, rywal straci)


Inteligencja - 40
Sila - 90
Zrecznosc - 85
Zwinnosc - 105
Grawitacja - 50
Niewidzialnosc - 50
Zaradnosc - 90
Witalnosc - 100



7. Ninja

Posiada na start 110 HP.
Jego grawitacja jest 5x większa od normalnej. – czyli tak jak teraz
Na nożu ładuje dodatkową prędkoœć.
Jego niewidzialnoœć redukowana jest do 8 pkt.
Posiada tylko nóż.
Ma przy sobie 10 noży do rzucania.


Inteligencja - 20
Sila - 70
Zrecznosc - 110
Zwinnosc - 120
Grawitacja - 100
Niewidzialnosc - 100
Zaradnosc - 20
Witalnosc - 60



8. Łowca

Posiada na start 125 HP.
Może postawić pułapki z granatów.
Posiada kuszę.
Ma 12% na krytyczne obrażenia - zadane dmg*2
Dostaje zestaw granatów po naładowaniu.
Z każdej broni ma 12% szansy, że przeciwnik zostawi za sobą œlad.


Inteligencja - 100
Sila - 110
Zrecznosc - 55
Zwinnosc - 85
Grawitacja - 55
Niewidzialnosc - 60
Zaradnosc - 55
Witalnosc - 80





POTWORY



1. Imp

posiada na start 95 HP
na nożu może się teleportować (co 3 sekundy – PPM nóż)
na nożu ładuje szybkoœć (bez limitu)
przy trafieniu w przeciwnika ma 10% szansy, że przeciwnikowi zmieni sie bron na noz
na nożu porusza się szybciej niż inni


Inteligencja - 85
Sila - 100
Zrecznosc - 60
Zwinnosc - 95
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 50
Zaradnosc - 60
Witalnosc - 90



2. Duch

posiada na start 110hp
może użyć przenikania przez œciany na 5 sekund, co 20 sekund (jeżeli utknie = ginie) – użycie na V
widocznoœć zredukowana do 75
redukuje na sobie obrażenia o 10%
ma 8% na trafienie pociskiem ciemnosci


Inteligencja - 40
Sila - 95
Zrecznosc - 60
Zwinnosc - 110
Grawitacja - 75
Niewidzialnosc - 120
Zaradnosc - 40
Witalnosc - 70



3. Scavenger

posiada na start 130 HP
ma ubranie przeciwnika ( Kameleon )
ma 5% szans na wyssanie pieniędzy rywala - 300
po załadowaniu na nożu (5 sekund) - dostaje 30hp
Dostaje 100 armoru na start


Inteligencja - 60
Sila - 95
Zrecznosc - 75
Zwinnosc - 65
Grawitacja - 75
Niewidzialnosc - 50
Zaradnosc - 100
Witalnosc - 80



4. Duriel

posiada na start 120 HP
regeneracja życia 5HP co 3 sekundy
Na nożu ładuje korzenie, ktore blokuja ruch rywala, maksymalnie - 3
Na V aktywuje furię, raz na rundę, trwa 8 sekund.
Podczas szarzy regeneruje mu się 65 hp, bardzo szybko się porusza oraz zadaje o 15 obrażeń więcej.


Inteligencja - 35
Sila - 95
Zrecznosc - 95
Zwinnosc - 70
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 60
Zaradnosc - 100
Witalnosc - 80



5. Baal

posiada na start 125 HP
ma Magiczny Hak (użycie – V) ograniczenie jedno użycie na 2 sekundy
strzelając z każdej broni ma 15% szansy w przeciwnika, trzęsie mu się ekran
9% że otruje przeciwnika na 5 sekund, co sekundę zabiera 15hp (zielony render, zielone oœlepienie)
odporny na x/x z he i meek stone


Inteligencja - 35
Sila - 105
Zrecznosc - 90
Zwinnosc - 80
Grawitacja - 55
Niewidzialnosc - 65
Zaradnosc - 80
Witalnosc - 90



6. Mangrel

Posiada na start 120 HP.
Na V uderza piorunami ognia, zabierają 65HP+ ilosc inteligencji, co 20 sekund
Ładowanie na nożu 2 pociski max (lustrzane pociski) czas ładowania 5 sekund – przeciwnik dostaje obrażenia takie jak zadał, odbite od celu, maksymalnie 6 na rundę, 70% na odbicie
4 podskoki w powietrzu


Inteligencja - 135
Sila - 90
Zrecznosc - 65
Zwinnosc - 70
Grawitacja - 35
Niewidzialnosc - 45
Zaradnosc - 60
Witalnosc - 100



7. Diablo

Posiada na start 135 HP.
Szybsze przeładowanie broni o 50%
Oœlepienie wroga 16%
Dostaje komplet granatów na start


Inteligencja - 40
Sila - 85
Zrecznosc - 95
Zwinnosc - 90
Grawitacja - 55
Niewidzialnosc - 45
Zaradnosc - 85
Witalnosc - 75



8. Demonolog

Posiada na start 110 HP.
Na V uderza błyskawicami (3 na rundę, co 5 sekund, 50hp+int*2)
po œmierci wybucha w odległoœci 100 od siebie zabierając 40HP w zależnoœci od inta.
posiada niekonczaca sie amunicje w kazdej broni!


Inteligencja - 100
Sila - 95
Zrecznosc - 80
Zwinnosc - 70
Grawitacja - 40
Niewidzialnosc - 60
Zaradnosc - 55
Witalnosc - 100




DEMONY



1. Zniewolony

posiada na start 140 HP
całkowicie odporny na magię (kule, zatrucia, zamrożenie, podpalenie)
po załadowaniu dostaje Ak47 + full ammo (terro) M4a1 + full ammo (ct) – 5 sekund ładowanie
ma moc odpychania (co 15 sekund) - bind na V
zadaje o 10 obrazen wiecej


Inteligencja - 60
Sila - 90
Zrecznosc - 80
Zwinnosc - 70
Grawitacja - 50
Niewidzialnosc - 65
Zaradnosc - 65
Witalnosc - 120



2. Lilith

Posiada na start 150 HP.
Otrzymuje 150 pancerza na start.
Regeneruje swoje życie o 10 HP co 3 sekundy.
Dostaje bonus 20% do szybkoœci
Posiada 30% szans na zakrwawienie ekranu przeciwnika po trafieniu w głowę.


Inteligencja - 40
Sila - 90
Zrecznosc - 70
Zwinnosc - 100
Grawitacja - 60
Niewidzialnosc - 60
Zaradnosc - 70
Witalnosc - 100



3. Amon

posiada na start 140HP
archy ładowanie na nożu co 3 sekund – ładuje archy max. 3 sztuki(użycie co 5 sekund) – użycie na E
40% redukcji grawitacji
odpornoœć na archy
ma linę za pomocš której może przycišgać się do œcian. (Użycie V) (mod Onyke)
posiada Autobunny hopa


Inteligencja - 55
Sila - 90
Zrecznosc - 80
Zwinnosc - 90
Grawitacja - 70
Niewidzialnosc - 40
Zaradnosc - 55
Witalnosc - 120



4. Nihlathak

posiada na start 140HP
odpornoœć na flasze i HE
10% szans na podpalenie przeciwnika z każdej broni 10 HP na sekundę przez 5 sek
5% szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi
Przybliżenie jak w Aug na takich broniach : USP, DEAGLE, GLOCK18, TMP, MAC10, MP5NAVY, CSW_UMP45,P90, FAMAS, M4A1, GALIL, AK47, M249 (użycie – V)
dostaje 100 armoru z hełmem na start


Inteligencja - 40
Sila - 90
Zrecznosc - 95
Zwinnosc - 80
Grawitacja - 70
Niewidzialnosc - 40
Zaradnosc - 65
Witalnosc - 120



itemy
  • Buty Amona - posiadasz AutobunnyHopa, możesz skakać trzymajšc non-stop spację,
  • Tarcza Druida - 3 krotnie szybszy exp,
  • Trujšce Pociski - masz 12 procent na otrucie rywala,
  • Tarcza Pecha - tracisz całš posiadanš sumę pieniężnš,
  • Duża Torba - co rundę dostajesz ak47, deagla, granaty, zestaw do rozbrajania, armor,
  • Egida Barbarzyńcy - po zabiciu odnawia Ci się magazynek,
  • Lustrzana Zbroja - masz szansę że pocisk rywala odbije się bezpoœrednio w niego,
  • Buty Paladyna - możesz wykonywać long jumpy, iloœć zależna od inteligencji,
  • Totem Złodzieja - osoby które znajdą się w polu totemu, stopniowo tracš pienišdze,
  • Piekielne Skrzydła - odpornoœć na Skrzydła Archanioła,
  • Mały Ekwipunek - co rundę otrzymujesz HE,
  • Podręczny Ekwipunek - co rundę otrzymujesz pakiet granatów,
  • Totem Zamrażajšcy - osoby które znajdš się w polu totemu, nie mogš się poruszyć,
  • Pierœcień Druida - 2 krotnie szybszy exp.
Komendy



/klasa - uruchamia menu wyboru klas,
/statystyki - ukazuje nam efekty statystyczne naszej klasy,
/drop - wyrzuca aktualnie posiadany item,
/klasy - wyœwietla menu informacji o dostępnych klasach,
/mapy - menu serwerowych map,
/sklep - miejsce gdzie można zakupić apteczkę czy naprawę itemu,
/itemy - spis nowych itemów,
/gracze - preferencje graczów którzy obecnie przebywajš na serwerze,
/punkty - menu wyœwietlające ograniczenia punktowe klas,
/questy - lista zadań do wykonania, których nagrodą jest exp,
/quest - ukazuje bieżšcy postęp questa,
/anuluj - anuluje zadanie, co kosztuje nas utratę pieniędzy,
/daj - umożliwia przekazanie itemu koledze,
/wymien - pozwala na wymianę itemów pomiędzy dwoma graczami,
/menu - wyœwietla menu pomocnicze diablo,
/pomoc - podstawowe informacje na temat moda

Użytkownik kuxnicki edytował ten post 18.03.2012 21:54

Dołączona grafika

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 18.03.2012 22:01

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Counter-Strike > Pliki > Szukam pliku
do
AMX Mod X > Szukam pluginu


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych