Używam w swoim pluginie 13 zmiennych (globalnych):
new iKillZombie[32], iKillHuman[32];
new iInfections[32], iInfected[32];
new iAntidoted[32];
new iDeath[32];
new iLastZombie[32], iLastHuman[32];
new iNemesis[32], iAssassin[32];
new iSurvivor[32], iSniper[32];
new iFirstZombie[32];
Chciałbym teraz dodać jeszcze kilka, ale dodanie nawe jednej, powoduje problemy, ponieważ, nie aktualizuje wartości 14 zmiennej, która wygląda tak:
new iLZInfect[32];
Jeżeli ustawiam ją tak:
new iLZInfect;
i używam jej w tych samych miejscach, co tą z [32], to przyjmuje poprawe wartości, ale to nie przejdzie, ponieważ potrzebuję wartości odzielnych dla każdego gracza.
Da się coś z tym zrobić?
Edited by Kaskader, 18.03.2012 16:36.