Tak jak w temacie ponieważ sobie nie radzę z tym kodem zbyt ciężkie a może komuś się nudzi i by mi zrobił , zrobiłem ale nie było widać tego. Nowego Hud
1. http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v110/
2. http://amxx.pl/topic...owy-wyglad-hud/
Wersja pierwsza.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
BF2 dodanie nowego HUD
Temat rozp. Wisnia18, 17.03.2012 09:15
8 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 17.03.2012 09:37
Proszę powinno działać skompiluj ponownie http://speedy.sh/PBF...a-Statystyk.rar
Użytkownik Kogut edytował ten post 17.03.2012 09:38
#3
Napisano 17.03.2012 09:52
Coś źle zrobiłeś gdy chcę skompilować to....
bf2/const.inl(132) : error 018: initialization data exceeds declared size bf2/const.inl(137) : error 010: invalid function or declaration bf2/const.inl(148) : error 018: initialization data exceeds declared size bf2/const.inl(153) : error 010: invalid function or declaration bf2/cmds.inl(421) : error 017: undefined symbol "deaglekills" bf2/cmds.inl(421) : warning 215: expression has no effect bf2/cmds.inl(421) : error 001: expected token: ";", but found "]" bf2/cmds.inl(421) : error 029: invalid expression, assumed zero bf2/cmds.inl(421) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 8 Errors.
#4
Napisano 17.03.2012 10:16
tyle , że ja w tych plikach nic nie grzebałem
teraz mi sie skompilowało http://speedy.sh/xeRgp/scripting.rar
teraz mi sie skompilowało http://speedy.sh/xeRgp/scripting.rar
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych