Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BF2 dodanie nowego HUD


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wisnia18

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:227
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.03.2012 09:15

Tak jak w temacie ponieważ sobie nie radzę z tym kodem zbyt ciężkie a może komuś się nudzi i by mi zrobił , zrobiłem ale nie było widać tego. Nowego Hud




1. http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v110/

2. http://amxx.pl/topic...owy-wyglad-hud/

Wersja pierwsza.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 17.03.2012 09:37

Proszę powinno działać skompiluj ponownie http://speedy.sh/PBF...a-Statystyk.rar

Użytkownik Kogut edytował ten post 17.03.2012 09:38

  • +
  • -
  • 0

#3 Wisnia18

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:227
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.03.2012 09:52

Coś źle zrobiłeś gdy chcę skompilować to....


bf2/const.inl(132) : error 018: initialization data exceeds declared size
bf2/const.inl(137) : error 010: invalid function or declaration
bf2/const.inl(148) : error 018: initialization data exceeds declared size
bf2/const.inl(153) : error 010: invalid function or declaration
bf2/cmds.inl(421) : error 017: undefined symbol "deaglekills"
bf2/cmds.inl(421) : warning 215: expression has no effect
bf2/cmds.inl(421) : error 001: expected token: ";", but found "]"
bf2/cmds.inl(421) : error 029: invalid expression, assumed zero
bf2/cmds.inl(421) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
8 Errors
.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 17.03.2012 10:16

tyle , że ja w tych plikach nic nie grzebałem

teraz mi sie skompilowało http://speedy.sh/xeRgp/scripting.rar
  • +
  • -
  • 0

#5 Wisnia18

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:227
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.03.2012 10:51

Ale tam piszę też coś żebyś zrobił w plikach include. Dalej nie działa 8 errorów.

Użytkownik Wisnia18 edytował ten post 17.03.2012 10:54

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 21.03.2012 10:00

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 Wisnia18

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:227
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.03.2012 11:03

bf2rank.sma(147) : fatal error 100: cannot read from file: "bf2/stocks.inl"
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#8 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 21.03.2012 12:36

zrobione na podstawie 1.1.0 lokalnie sie kompiluje bez problemów ;)
  • +
  • -
  • 0

#9 Wisnia18

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:227
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.03.2012 12:48

No ja daje kompiluj i widzisz co wyskakuje ten błąd co podałem u góry.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych