Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] set_view - ustawienie widoku dla gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 16.03.2012 18:33

Ema,
Mam problem, chodzi o to, gdy ustawielm set_view(id, CAMERA_3RDPERSON); przy odrodzeniu, to tak wszystko pieknie dzialalo, ale zauwazylem ze jest problem z zmianą renderingu, czy mozna to naprawic ? mam np. klase ktora jest niewidoczna, ale kiedy wybralem tą klase to nie widzialem zmiany w widocznosci
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.03.2012 18:45

Nie da się tego naprawić. Użyj tego: [Engine/Fakemeta] 3rd Person (widok zza pleców) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#3 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 16.03.2012 20:43

dzięki goliath, mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 16.03.2012 20:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#5 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 16.03.2012 21:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został otwarty przez moderatora.

Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#6 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 16.03.2012 21:08

testowalem i to nie dziala
  • +
  • -
  • 0

#7 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.03.2012 21:21

testowalem i to nie dziala

Również testowałem i mi działało poprawnie, może coś robisz nie tak ?
  • +
  • -
  • 0

#8 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 16.03.2012 22:51

Kod

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public Spawn(id)
if(is_user_alive(id))
Create_PlayerCamera(id)


//Call this wherever you want.
Create_PlayerCamera( id )
{
new entid;
while( (entid = find_ent_by_class(entid, "PlayerCamera")) != 0)
if( entity_get_edict( entid, EV_ENT_owner ) == id )
{
attach_view( id, entid );
return;
}
entid = create_entity("info_target");
if(entid)
{
entity_set_string(entid,EV_SZ_classname,"PlayerCamera");
entity_set_model(entid,"models/w_usp.mdl");
entity_set_int( entid, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER);
entity_set_int( entid, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY );
//Set owner
entity_set_edict( entid, EV_ENT_owner, id );
//Don't draw
entity_set_int( entid, EV_INT_rendermode, kRenderTransTexture);
entity_set_float( entid, EV_FL_renderamt, 0.0);
//Attach our view to this entity.
attach_view( id, entid );
//Think!
entity_set_float( entid, EV_FL_nextthink, get_gametime() );
}
}
//Requires registering a Think method for "PlayerCamera" entity.
// OR you could save the camera's entity ID in the function above
// and call this in client_PostThink or wherever that gets called alot.
public Think_PlayerCamera( entid )
{
new id = entity_get_edict( entid, EV_ENT_owner );
//Kill our entity if we hit USE key
new buttons = entity_get_int( id, EV_INT_button );
if(buttons & IN_USE)
{
attach_view( id, id );
remove_entity(entid);
return;
}
new Float:origin[3], Float:angle[3], Float:vBack[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, origin );
entity_get_vector( id, EV_VEC_v_angle, angle );
angle_vector( angle, ANGLEVECTOR_FORWARD, vBack );
origin[2] += 20.0; //So we're closer to the eyes.
//Move back to see ourself (150 units)
origin[0] += (-vBack[0] * 150.0);
origin[1] += (-vBack[1] * 150.0);
origin[2] += (-vBack[2] * 150.0);
entity_set_origin( entid, origin );
entity_set_vector( entid, EV_VEC_angles, angle );
//For thinking only
entity_set_float( entid, EV_FL_nextthink, get_gametime() );
}



Efekt
http://amxx.pl/uploa...__beztytulu.png
  • +
  • -
  • 0

#9 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 17.03.2012 10:42

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
register_think("PlayerCamera","Think_PlayerCamera")
}

public Spawn(id)
if(is_user_alive(id))
Create_PlayerCamera(id)


//Call this wherever you want.
Create_PlayerCamera( id )
{
new entid;
while( (entid = find_ent_by_class(entid, "PlayerCamera")) != 0)
if( entity_get_edict( entid, EV_ENT_owner ) == id )
{
attach_view( id, entid );
return;
}
entid = create_entity("info_target");
if(entid)
{
entity_set_string(entid,EV_SZ_classname,"PlayerCamera");
entity_set_model(entid,"models/w_usp.mdl");
entity_set_int( entid, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER);
entity_set_int( entid, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY );
//Set owner
entity_set_edict( entid, EV_ENT_owner, id );
//Don't draw
entity_set_int( entid, EV_INT_rendermode, kRenderTransTexture);
entity_set_float( entid, EV_FL_renderamt, 0.0);
//Attach our view to this entity.
attach_view( id, entid );
//Think!
entity_set_float( entid, EV_FL_nextthink, get_gametime() );
}
}
//Requires registering a Think method for "PlayerCamera" entity.
// OR you could save the camera's entity ID in the function above
// and call this in client_PostThink or wherever that gets called alot.
public Think_PlayerCamera( entid )
{
new id = entity_get_edict( entid, EV_ENT_owner );
//Kill our entity if we hit USE key
new buttons = entity_get_int( id, EV_INT_button );
if(buttons & IN_USE)
{
attach_view( id, id );
remove_entity(entid);
return;
}
new Float:origin[3], Float:angle[3], Float:vBack[3];
entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, origin );
entity_get_vector( id, EV_VEC_v_angle, angle );
angle_vector( angle, ANGLEVECTOR_FORWARD, vBack );
origin[2] += 20.0; //So we're closer to the eyes.
//Move back to see ourself (150 units)
origin[0] += (-vBack[0] * 150.0);
origin[1] += (-vBack[1] * 150.0);
origin[2] += (-vBack[2] * 150.0);
entity_set_origin( entid, origin );
entity_set_vector( entid, EV_VEC_angles, angle );
//For thinking only
entity_set_float( entid, EV_FL_nextthink, get_gametime() );
}


Nie miałeś zarejestrowanego think'u "kamery".
  • +
  • -
  • 1

#10 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 17.03.2012 14:36

ok, testowalem i dziala :)
  • +
  • -
  • 0

#11 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.03.2012 14:38

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych