Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie pliku i weryfikacja?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.02.2009 17:24

Witam czy da się zrobić plugin, który generuje plik graczowi i następnie jak on chce wejść na serwer to sprawdza czy owy plik nadal istnieje?

Jak by to miało działać? A no tak, że banujemy haxa z neostradą tylko perm tylko wtedy by generowało ten plik bo na 5, 10 min to można zbanować, ale głównie chce tutaj zająć się haxami, no więc generuje plik .txt np. o nazwie hl, żeby się hax nie domyślił, następnie chce wejść na serwer, a tu nagle nie może bo plik ma na dysku.


Jest to możliwe? :) Liczę na wasz potencjał...
  • +
  • -
  • 0

#2 unter

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
Offline

Napisano 27.02.2009 17:27

wydaje mi sie ze Nie a neostrade da sie zbanujac Piszac IP bez Koncowki
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 27.02.2009 17:27

jedynie mozemy robic precache plikow

nie mamy mozliwosci sprawdzania co ma gracz na dysku, jedynie na serwerze...
  • +
  • -
  • 0

#4 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.02.2009 17:29

Miczu, Na czym miałoby to polegać?
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 27.02.2009 17:34

precache odbywa sie tylko przy polaczeniu (tylko z tym sie spotkalem) i glownie sa wysylane pliku typu mapa, modele, spityty, muza.

A by sprawdzic czy gosciu ma to na dysku... nie wiem :]
  • +
  • -
  • 0

#6 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.02.2009 17:36

Miczu, A dodanie wartości do pliku, ale nie .cfg? To możliwe jest?
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 27.02.2009 17:37

moze najwyzej to: http://www.amxmodx.o...?go=func&id=213
  • +
  • -
  • 0

#8 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.02.2009 17:39

Miczu, Hmm, wrócę do wcześniejszego pytania dlaczego nie da się sprawdzić czy ma na dysku jak np. można otworzyć komuś cd rooma?
  • +
  • -
  • 0

#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.02.2009 17:45

silversurfer, a wiesz na czym polega otworzenie CDrom'a ? Na wykonaniu komendy "cd eject". Zrobisz to client_cmd(id, "cd eject") i co ma to wspólnego z grzebaniem w plikach gracza ?
  • +
  • -
  • 0

#10 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.02.2009 17:57

Pavulon, Nie, nie wiedziałem ;]
  • +
  • -
  • 0

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.02.2009 18:00

Nie ma dostępu do plików gracza ze względów bezpieczeństwa.

Można zrobić precache, ale on nie działa kontekstowo i wysyła pliki wszystkim, jedyny wpływ na pliki gracza w trakcie gry to utworzenie pliku konfiguracyjnego komendą:
writecfg jestem_haxem.cfg

Sprawdzić czy istnieje się nie da.
  • +
  • -
  • 0

#12 silversurfer

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 27.02.2009 18:25

R3X, Hmm...a zmienienie jakieś literki w .cfg np. dajmy że każdy w .cfg ma komendę X i jeśli zmienimy jej wartość to możemy potem sprawdzić czy się zgadza?
  • +
  • -
  • 0

#13 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.02.2009 18:52

Można zmienić wartość jakiejś komendy i zapisać do config.cfg, ale ja się tego nie podejmę.
  • +
  • -
  • 0

#14 TastyB

    Zaawansowany

  • Girl

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:147
Offline

Napisano 28.02.2009 06:12

to moze tak...

np. w DiabloModzie zauwazylam, ze na dysku clienta generuje sie plik ktory za kazdym razem zmienia zawartosc po wyslaniu komendy /item

wiem tez, ze jezeli client ma inna wersje mapy niz ta wgrana na serwer a pod taka sama nazwa to serwer weryfikuje zgodnosc plikow client-serwer i jezeli sa one rozne nie wpuszcza gracza na serwer


i teraz jakby polaczyc te dwie informacje to:

kazdy client laczac sie z serwerem pobieralby poprawny plik z serwera - nazwa jakas madra dla zmylki a zawartosc tego pliku musialaby byc tez tajemnicza dla zwyklego gracza

w momencia banowania permem plugin zmienialby zawartosc tego pliku (na rownie tajemnicza) pozostawiajac nazwe ta sama

przy ponownym laczeniu sie clienta z serwerem, serwer przy weryfikacji zgodnosci plikow wykrywalby roznice a co za tym idzie nie wpuszczalby zbanowanego na serwer



Tak to w ogolnym zarysie mialoby wygladac.
Niestety nie znam sie na mechanizmach sprawdzania poprawnosci map i nie mam zielonego pojecia czy taka weryfikacja dotyczy jakichkolwiek innych plikow niz mapy ale jezeli zadzialaloby, to bylaby to wielka pomoc w walce z cziterami na neo

Ciekawa jestem odpowiedzi/opini naszych ekspertow od takich spraw ;)



Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#15 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.02.2009 10:32

Wg mnie nikt nie opisze tu żadnego nowego sposobu banowania bo mijało by to się z celem. Niestety, wiele rzeczy musi pozostać utajonymi by były skutecznymi.
  • +
  • -
  • 0

#16 TastyB

    Zaawansowany

  • Girl

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:147
Offline

Napisano 01.03.2009 07:09

Wg mnie nikt nie opisze tu żadnego nowego sposobu banowania bo mijało by to się z celem. Niestety, wiele rzeczy musi pozostać utajonymi by były skutecznymi.


To niech madrzy ludzie zwyczajnie sie naradza gdzies w dziale utajnionym jak moznaby to zrobic. Potem dac tylko plik amxx, opis instalacji i wsio ^^ - nikomu nie potrzebne wyjasnienie jak to dziala i dlaczego.


Znalazlam jeszcze cos takiego:

mp_consistency "1" - Sprawdza podczas podłączenia do serwera, czy klient nie modyfikował swoich dźwięków lub modeli (chyba nie sprawdza spritów). Sprawdza tylko wagę tych plików.[0-1]


...
  • +
  • -
  • 0

#17 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.03.2009 10:20

Przecież jest już ban neo bez .sma
Zasada działania bliżej nie znana, ale podobno działa ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych