Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Tworzenie pliku i weryfikacja?
#1
Napisano 27.02.2009 17:24
Jak by to miało działać? A no tak, że banujemy haxa z neostradą tylko perm tylko wtedy by generowało ten plik bo na 5, 10 min to można zbanować, ale głównie chce tutaj zająć się haxami, no więc generuje plik .txt np. o nazwie hl, żeby się hax nie domyślił, następnie chce wejść na serwer, a tu nagle nie może bo plik ma na dysku.
Jest to możliwe? Liczę na wasz potencjał...
#2
Napisano 27.02.2009 17:27
#3
Napisano 27.02.2009 17:27
nie mamy mozliwosci sprawdzania co ma gracz na dysku, jedynie na serwerze...
#4
Napisano 27.02.2009 17:29
#5
Napisano 27.02.2009 17:34
A by sprawdzic czy gosciu ma to na dysku... nie wiem
#6
Napisano 27.02.2009 17:36
#8
Napisano 27.02.2009 17:39
#9
Napisano 27.02.2009 17:45
#10
Napisano 27.02.2009 17:57
#11
Napisano 27.02.2009 18:00
Można zrobić precache, ale on nie działa kontekstowo i wysyła pliki wszystkim, jedyny wpływ na pliki gracza w trakcie gry to utworzenie pliku konfiguracyjnego komendą:
writecfg jestem_haxem.cfg
Sprawdzić czy istnieje się nie da.
#12
Napisano 27.02.2009 18:25
#13
Napisano 27.02.2009 18:52
#14
Napisano 28.02.2009 06:12
np. w DiabloModzie zauwazylam, ze na dysku clienta generuje sie plik ktory za kazdym razem zmienia zawartosc po wyslaniu komendy /item
wiem tez, ze jezeli client ma inna wersje mapy niz ta wgrana na serwer a pod taka sama nazwa to serwer weryfikuje zgodnosc plikow client-serwer i jezeli sa one rozne nie wpuszcza gracza na serwer
i teraz jakby polaczyc te dwie informacje to:
kazdy client laczac sie z serwerem pobieralby poprawny plik z serwera - nazwa jakas madra dla zmylki a zawartosc tego pliku musialaby byc tez tajemnicza dla zwyklego gracza
w momencia banowania permem plugin zmienialby zawartosc tego pliku (na rownie tajemnicza) pozostawiajac nazwe ta sama
przy ponownym laczeniu sie clienta z serwerem, serwer przy weryfikacji zgodnosci plikow wykrywalby roznice a co za tym idzie nie wpuszczalby zbanowanego na serwer
Tak to w ogolnym zarysie mialoby wygladac.
Niestety nie znam sie na mechanizmach sprawdzania poprawnosci map i nie mam zielonego pojecia czy taka weryfikacja dotyczy jakichkolwiek innych plikow niz mapy ale jezeli zadzialaloby, to bylaby to wielka pomoc w walce z cziterami na neo
Ciekawa jestem odpowiedzi/opini naszych ekspertow od takich spraw
Pozdrawiam
#15
Napisano 28.02.2009 10:32
#16
Napisano 01.03.2009 07:09
Wg mnie nikt nie opisze tu żadnego nowego sposobu banowania bo mijało by to się z celem. Niestety, wiele rzeczy musi pozostać utajonymi by były skutecznymi.
To niech madrzy ludzie zwyczajnie sie naradza gdzies w dziale utajnionym jak moznaby to zrobic. Potem dac tylko plik amxx, opis instalacji i wsio - nikomu nie potrzebne wyjasnienie jak to dziala i dlaczego.
Znalazlam jeszcze cos takiego:
mp_consistency "1" - Sprawdza podczas podłączenia do serwera, czy klient nie modyfikował swoich dźwięków lub modeli (chyba nie sprawdza spritów). Sprawdza tylko wagę tych plików.[0-1]
...
#17
Napisano 01.03.2009 10:20
Zasada działania bliżej nie znana, ale podobno działa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych