Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Start HP błąd...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 loleN

    Profesjonalista

  • Oczekujący

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:157
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 27.02.2009 16:44

Zrobiłem sobie coś takiego ale są błędy podczas gry..
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "Details start HP"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "loleN~"

new startHPt
new startHPct
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
    startHPt=register_cvar("amx_dshpt","50.0")
    startHPct=register_cvar("amx_dshpct","25.0")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "CT", 1)
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "T", 1)
    
    log_amx("Details start HP v%s by loleN zostal wlaczony.", VERSION)
}


// Ilosc HP dla T
public T(id)
{
    new Float:HPt = get_pcvar_float(startHPt)
    new CsTeams:name
    name = get_user_team ( id )
    if ( name == CS_TEAM_T )
    set_pev(id, pev_health, HPt)
}
// Ilosc HP dla CT
public CT(id)
{
    new Float:HPct = get_pcvar_float(startHPct)
    new CsTeams:name
    name = get_user_team ( id )
    if ( name == CS_TEAM_CT )
    set_pev(id, pev_health, HPct)
}

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.02.2009 16:48

Tu wcale nie się co dziwić że są błędy. Większego mix'a to zrobić chyba nie mogłeś.
Zaraz zrobię "małą" edycje.

[ Dodano: 27-02-2009, 16:56 ]
Przetestuj to:
#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN "Details start HP"
#define VERSION "2.0"
#define AUTHOR "loleN~"

new startHPt, startHPct

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
	startHPt = register_cvar ("amx_dshpt","50")
	startHPct = register_cvar ("amx_dshpct","25")
	register_event ("ResetHUD","Spawn","be") 
	
	log_amx("Details start HP v%s by loleN zostal wlaczony.", VERSION)
}

public Spawn(id)
{
	new health, team = get_user_team (id) 
	
	if (team==2)
		health = get_pcvar_num(startHPt)
	else if (team==1)
		health = get_pcvar_num(startHPct)
	else
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	set_user_health (id, health)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#3 loleN

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Oczekujący

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:157
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 27.02.2009 18:00

dzięki... Dopiero zaczynam pisać xD wiec jest błędów trochę...
  • +
  • -
  • 0

#4 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 27.02.2009 18:19

zaczne was kastrować za używanie ResetHUD do wykrywania spawnów. To nie jest do tego! ew. jak już coś to zhandlować komende fullupdate.
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.02.2009 19:00

Dodawanie nie służy do odejmowania, a jednak a+=b to odejmowanie jeśli b<0; jeśli coś nie jest od tego, a można to wykorzystać to nie wiem w czym problem.
  • +
  • -
  • 0

#6 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 27.02.2009 19:05

nie lepiej użyć hamsandwich? uczycie innych niepotrzebnych nawyków. event ten wykonuje sie nie tylko przy spawnie wiec moga byc skutki uboczne.
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.02.2009 19:10

jeśli mogą to będą :) kiedy jeszcze wykonywany jest ResetHUD?
  • +
  • -
  • 0

#8 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 27.02.2009 20:11

m.in podczas wpisania komendy fullupdate co za tym idzie( nie testowałem ) update pieniędzy itp. w wielu momentach kiedy w hudzie coś jest uaktualniane
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych