#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "Details start HP" #define VERSION "2.0" #define AUTHOR "loleN~" new startHPt new startHPct public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR) startHPt=register_cvar("amx_dshpt","50.0") startHPct=register_cvar("amx_dshpct","25.0") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "CT", 1) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "T", 1) log_amx("Details start HP v%s by loleN zostal wlaczony.", VERSION) } // Ilosc HP dla T public T(id) { new Float:HPt = get_pcvar_float(startHPt) new CsTeams:name name = get_user_team ( id ) if ( name == CS_TEAM_T ) set_pev(id, pev_health, HPt) } // Ilosc HP dla CT public CT(id) { new Float:HPct = get_pcvar_float(startHPct) new CsTeams:name name = get_user_team ( id ) if ( name == CS_TEAM_CT ) set_pev(id, pev_health, HPct) }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Start HP błąd...
Started By loleN, 27.02.2009 16:44
7 replies to this topic
#1
Posted 27.02.2009 16:44
Zrobiłem sobie coś takiego ale są błędy podczas gry..
#2
Posted 27.02.2009 16:48
Tu wcale nie się co dziwić że są błędy. Większego mix'a to zrobić chyba nie mogłeś.
Zaraz zrobię "małą" edycje.
[ Dodano: 27-02-2009, 16:56 ]
Przetestuj to:
Zaraz zrobię "małą" edycje.
[ Dodano: 27-02-2009, 16:56 ]
Przetestuj to:
#include <amxmodx> #include <fun> #define PLUGIN "Details start HP" #define VERSION "2.0" #define AUTHOR "loleN~" new startHPt, startHPct public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR) startHPt = register_cvar ("amx_dshpt","50") startHPct = register_cvar ("amx_dshpct","25") register_event ("ResetHUD","Spawn","be") log_amx("Details start HP v%s by loleN zostal wlaczony.", VERSION) } public Spawn(id) { new health, team = get_user_team (id) if (team==2) health = get_pcvar_num(startHPt) else if (team==1) health = get_pcvar_num(startHPct) else return PLUGIN_CONTINUE set_user_health (id, health) return PLUGIN_CONTINUE }
#3
Posted 27.02.2009 18:00
dzięki... Dopiero zaczynam pisać wiec jest błędów trochę...
#4
Posted 27.02.2009 18:19
zaczne was kastrować za używanie ResetHUD do wykrywania spawnów. To nie jest do tego! ew. jak już coś to zhandlować komende fullupdate.
#5
Posted 27.02.2009 19:00
Dodawanie nie służy do odejmowania, a jednak a+=b to odejmowanie jeśli b<0; jeśli coś nie jest od tego, a można to wykorzystać to nie wiem w czym problem.
#6
Posted 27.02.2009 19:05
nie lepiej użyć hamsandwich? uczycie innych niepotrzebnych nawyków. event ten wykonuje sie nie tylko przy spawnie wiec moga byc skutki uboczne.
#7
Posted 27.02.2009 19:10
jeśli mogą to będą kiedy jeszcze wykonywany jest ResetHUD?
#8
Posted 27.02.2009 20:11
m.in podczas wpisania komendy fullupdate co za tym idzie( nie testowałem ) update pieniędzy itp. w wielu momentach kiedy w hudzie coś jest uaktualniane
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users