SMA klasy Spowalniacz: http://amxx.pl/topic...sa-spowalniacz/ przerobilem:
- dodajac umiejetnosc "oszalamiania" ( z innej klasy) i to dziala dobrze
- usunolem ladowanie mocy na nozu, zeby bylo wlaczane caly czas
I wlasnie nie wiem czy nie zostawilem czegos niepotrzebnego w kodzie dlatego proszę o zajrzenie i poprawienie SMA:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>
////////////
#define nazwa "Zawodowiec"
#define opis ""
#define bronie (1<<CSW_SG552)
#define zdrowie 10
#define kondycja 20
#define wytrzymalosc 15
#define inteligencja 10
new bool:moc_zaladowana[33];
new bool:ma_klase[33];
new bool:spowolnij[33];
new ilosc_uzyc[33], oszolomienie[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1,0", "QTM. Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("Damage", "Damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc_uzyc[id] = 1
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc_uzyc[id] = 0;
}
public CurWeapon(id)
{
if(spowolnij[id]) set_pev(id, pev_maxspeed, pev(id, pev_maxspeed)*0.5);
}
public ResetHUD(id)
{
moc_zaladowana[id] = false;
spowolnij[id] = false;
if(ma_klase[id] == true) {
ilosc_uzyc[id] = 1;
}
}
#define TASK_ZATRUCIE 64000
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker)) return;
spowolnij[id] = true;
set_pev(id, pev_maxspeed, pev(id, pev_maxspeed)*0.5);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc_uzyc[id]) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
new ofiara, body;
get_user_aiming(id, ofiara, body);
if(!ofiara)
return PLUGIN_HANDLED;
if(is_user_alive(ofiara)){
if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
if(oszolomienie[id]+5.0>get_gametime()) {
client_print(id,print_chat,"Skilla mozesz uzyc raz na 5 sek.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
oszolomienie[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_uzyc[id]--;
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.22, 0.34, 0, 3.0, 12.0)
show_hudmessage(ofiara, "Zostales oszolomiony przez wroga!")
przekrec_ekran(id, ofiara)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public przekrec_ekran(id, ofiara)
{
new Float:badvec[3] = {-200.0, -200.0, -200.0};
for(new j = 0;j<6;j++)
{
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
set_pev(ofiara,pev_punchangle,badvec);
}
}
Za pomoc oczywiscie dam +
Z tego co widze kazda klasa ma spowolnienie na moim SMA...
proszę jeszcze raz o pomoc w ogarnieciu
Użytkownik marcin325 edytował ten post 14.03.2012 20:15